Reclamă și Realitate…

0
(0)

Toată lumea știe că „reclama e sufletul comerțului”, nu? Da, ne-am (cam) obișnuit cu ideea că (aproape) niciodată produsul cumpărat nu este identic cu ceea ce ne spune reclama. Altfel spus, din păcate, ne-am (cam) obișnuit cu minciuna reclamei…

Experiența de zilele trecute mi-a amintit de un film cu Michael Douglas din 1993, „Cădere” (Falling Down) se numește… Acolo, eroul acțiunii se îndrepta spre casă (cu pantofii rupți în talpă), pentru a participa la aniversarea fiicei. Dar drumul său a devenit un coșmar în acea zi toridă, declanșatorul faptelor sale antisociale fiind tocmai comparația dintre reclama afișată pentru un burger și ceea ce a primit el în realitate…

Acum, revenind la „pățania” mea, iată două imagini relevante: ce-am văzut în reclamă, și ce-am primit după ce-am comandat, într-un mall:

Reclama noodle
Reclama
Realitate noodle
Realitate

Par cumva identice? Par a fi același produs? Același aspect? Aceeași cantitate?

Desigur, n-am avut reacția eroului din filmul amintit. Totuși, o fi chiar în regulă să acceptăm ca pe ceva absolut normal să fim mințiți/păcăliți/luați de fraieri? Și asta în condițiile în care clientul are banul… Și cine are banul, are puterea… O simplă coagulare a refuzului de a cumpăra, i-ar aduce rapid cu picioarele pe pământ pe acești farsori!

Cum apreciați acest articol?

Eu îl consider de 5 ⭐️ (altfel nu-l scriam). Tu?

Total voturi: 0 :: Media evaluării: 0

Fără voturi, încă! Fii primul la evaluarea acestui articol.

Dacă ați găsit acest articol util...

Urmăriți-mă pe social media!

Regret dacă acest articol nu v-a fost util!

Permiteți-mi să-l îmbunătățesc!

Spuneți-mi cum pot îmbunătăți acest articol?




Lasă o urmă a trecerii tale pe aici. Un comentariu e binevenit!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.