În discuție: „Noua ordine mondială”

0
(0)

Încerc să ofer posibilitatea comentării documentarelor pe care săptămânal le aduc în atenție, pe pagina „Documentare”…

Aici discutăm despre „Noua ordine mondială”.

Cei interesați de subiect, cei care au urmărit de-a lungul timpului diversele afirmații făcute de unii sau alții vor găsi mereu în jurul lor argumente care să le susțină bănuielile conform cărora lucrurile nu sunt ceea ce par… Că se încearcă și în cazul majorității populației se și reușește manipularea!

Uneori e bine să te dai un pas în față pentru a putea vedea lucrurile mai clar… În astfel de cazuri, a te da un pas în față ar putea însemna și a citi/reciti texte mai vechi despre subiectul în cauză, comparând cele afirmate acolo cu chiar realitatea actuală și cea pronosticată pe termen scurt… E posibil astfel să vezi că evoluțiile chiar corespund unor scenarii care la momentul acelor texte „mai vechi”… Și dacă e așa, mai putem vorbi doar de o „teorie a conspirațiilor”?

Un text relevant în acest sens ar putea fi „Illuminati – Stăpânii din umbră”, unde se prezintă patru principii de acțiune ale acestor păpușari:

  1. Creează conflicte și războaie în care cele două părți provocate, luptă una împotriva celeilalte și nu contra adevăratului instigator.
  2. Nu apar niciodată în văzul tuturor.
  3. Finanțează toate părțile implicate in conflict.
  4. Trec întotdeauna drept instanță împăciuitoare care pune capăt conflictelor.

Oricum, subiectul având o amploare și importanță mult prea mare, m-aș dori să revin asupra lui în articole dedicate…

Cum apreciați acest articol?

Eu îl consider de 5 ⭐️ (altfel nu-l scriam). Tu?

Total voturi: 0 :: Media evaluării: 0

Fără voturi, încă! Fii primul la evaluarea acestui articol.

Dacă ați găsit acest articol util...

Urmăriți-mă pe social media!

Regret dacă acest articol nu v-a fost util!

Permiteți-mi să-l îmbunătățesc!

Spuneți-mi cum pot îmbunătăți acest articol?

31 thoughts on “În discuție: „Noua ordine mondială”

  1. Magda 8 septembrie 2016 at 12:47

    PRIN PUTEREA ACELEI BĂNCI DE A EMITE BANI, AU DISTRUS ACEASTĂ ȚARĂ. (Și, prin extensie…toată lumea, prin caracatița lor odioasă).

    Au distrus puterea personală a banilor din această țară, au creat programe sociale care distrug această țară.
    (Acest pasaj a fost scos din interviul final pe care l-a dat publicității Alex Jones, în vara anului 2009 – nota traducătorului)

    Acum au preluat guvernul nostru dar, între republicani și democrați, numai există nici un fel de diferență între cele două partide. Ei controlează ambele partide. Nu contează pentru ei care dintre ele câștigă, pentru că ORICINE AR CANDIDA LA PREȘEDINȚIE, VA FI CINEVA PE CARE EI AU ENERVAT.

    Fie că e Hillary Clinton sau John McKane candidând la președinție anul viitor, aceștia vor fi oamenii care vor face ceea ce vor elitele să facă. Și adevărul gol-goluț este că nu poți câștiga niște alegeri, dacă nu ai suficienți bani ca să câștigi.

    EI SE ASIGURĂ CINE VA PRIMI BANII. AȘA CĂ PRIN ASTA, PRIN ACEȘTI BANCHERI, CARE ÎNCEARCĂ… PREIAU AMERICA, ȘTIIND CĂ AMERICA ERA CEA MAI LIBERĂ NAȚIUNE A LUMII.

    Era necesar pentru ei să preia America, să ne ia drepturile de posesie a armelor, libertatea de-a avea arme, și să creeze o țară în care noi devenim sclavi. PENTRU CĂ, ODATĂ CE-AU PRELUAT AMERICA, RESTUL LUMII DEVINE MAI UȘOR DE PRELUAT PENTRU EI.
    Și astfel, prin crearea unui eveniment precum cel din 11 septembrie, pentru a îngrozi poporul american că suntem atacați de către teroriști, creezi o lume în care este un dușman care niciodată nu poate fi arătat cu degetul.
    Nu poți câștiga niciodată bătălia. E un război de sute de ani.

    NU POȚI CÂȘTIGA NICIODATĂ UN RĂZBOI ÎMPOTRIVA TERORISMULUI.

    AȘA CĂ, MEREU LUPȚI ÎN ACEST ”RĂZBOI”, PRIN RĂZBOIUL ÎMPOTRIVA TERORISMULUI DE PE 11 SEPTEMBRIE CARE ESTE PRIMA MINCIUNĂ, APOI CREEZI RĂZBOIUL ÎMPOTRIVA TERORISMULUI, CARE E URMĂTOAREA MINCIUNĂ!

    APOI CREEZI RĂZBOIUL DIN IRAK PENTRU ARMELE DE DISTRUGERE ÎN MASĂ, CARE E URMĂTOAREA MINCIUNĂ. ȘI AȘA, DE LA O MINCIUNĂ LA ALTA, APOI LA ALTĂ MINCIUNĂ…ACUM VA FI I R A N URMĂTOAREA MINCIUNĂ, ȘI TRIMITEM TOT MAI MULTE TRUPE DE INSURGENȚĂ ÎN IRAK…

    E doar un lucru, conducând la altul…și SCOPUL FINAL este acela de A PRELUA cât mai MULTE ȚĂRI…mai multă dominație, asigurându-se că dolarul american, asigurându-se că Grupul G8 controlează totul.
    Și, ceea ce vor ei să facă, este să controleze poporul american, să controleze oamenii lumii, să pună cip-uri RFID fiecăruia, urmând ca, FIECARE SĂ FIE/DEVINĂ SCLAV AL ACESTOR BĂNCI CENTRALE.

    ALEX JONES: Ai vorbit vreodată cu Nick Rockefeller după ce ți-a spus toate astea…și 11 septembrie…s-a întâmplat?

    AARON RUSSO: Nu, nu. Nu. Dar ți-am spus că mi-a zis că vom vedea oameni alergând prin peșteri, căutându-l pe Osama Bin Laden. Vom vedea cât de curând…tipii ăștia (teroriștii)….

    ALEX JONES: Ți-a spus că e o cacealma?

    AARON RUSSO: E O FĂCĂTURĂ! Întreaga mascaradă e o făcătură, e o fraudă!

    ALEX JONES: El râdea, sau spunea cu calm asta?

    AARON RUSSO: Mai mult râdea…cinic, râdea! Era ceva de genul…”e o prostie asta, putem prosti lumea, putem face tot ceea ce vrem noi”.

    ALEX JONES: Păi este ridicol, este ca și cu Al Zachary! Spuneau că l-au omorât cam de 14 ori…și niciodată nu au spus…nu l-am omorât ultima dată, dar l-am omorât de data asta…dar niciodată nu au spus adevărul…Acum parcă exersează să devină ridicoli.

    AARON RUSSO: Dar ce zici despre Bin Laden care era într-un spital american să se trateze cu o problemă la rinichi?

    ALEX JONES: Da.

    AARON RUSSO: Corect? Dacă voiau să-l prindă pe Osama Bin Laden, îl puteau prinde.

    ALEX JONES: A, da.

    AARON RUSSO: Era chiar în spital american, imediat după apel.

    ALEX JONES: De fiecare dată când trupele noastre prindeau lideri talibani, li se ordona de către generali să-i elibereze.

  2. Magda 8 septembrie 2016 at 16:16

    ALEX JONES: Asta a apărut în ziare, dar numai pe ici, pe acolo…și apoi, Pat Tilton se plângea de asta…am vorbit cu fratele său…

    AARON RUSSO: Ai vorbit?

    ALEX JONES: Și el a fost împușcat și a devenit un mare erou acuzând Al Qaeda. Și se spunea apoi că nu Al Qaeda, ci doar că cineva l-a împușcat în spate.

    AARON RUSSO: Uite ce e, avem de-a face cu RĂUL ÎNTRUCHIPAT! CU UN RĂU TOTAL, ÎNTRUCHIPAT! (De acord cu el…datorită faptelor lor, toți au fețe de diavoli și ochii injectați!)
    Și, până ce poporul american nu se trezește să spună că noi nu mai vrem răul în țara noastră de acum înainte și că vor să întoarcă țara asta spre decență, bunătate, integritate și onoare, ne ducem la vale pe drumul cel rău.

    Ca oamenii să spună că ”nu vrem să mai trăim în genul acesta de lume”. Eu cred că ar trebui să ne retragem trupele din Irak, cred că ar trebui să lăsăm alte țări în pace. Să lăsăm alte țări să-și trăiască viața așa cum aleg ele.

    SĂ NE OPRIM SĂ MAI ÎMPRĂȘTIEM DEMOCRAȚIE ÎN LUME CARE, ORICUM ESTE CEA MAI PROASTĂ FORMĂ DE GUVERNARE DIN CÂTE EXISTĂ!

    Să restaurăm republica noastră așa cum ar trebui să fie, și să ne întoarcem la ceea ce părinții fondatori ne-au lăsat, și să încercăm să restaurăm republica. Scopul fiecărui lucru este că trebuie să ne mobilizăm fiecare dintre noi. Noi doi, nu putem face nimic, Alex.

    Noi doi putem fi lideri, putem acționa în așa fel încât oamenii să asculte ceea ce avem de spus, și să ne urmeze. Dar adevărul care contează, este că e nevoie ca toți americanii să fie împreună, să stea drept și să spună: ” Nu vom mai înghiți asta! Sunt supărat rău de tot, nu voi mai suporta asta! ”. Apoi să se ridice și să se implice în bătălie.

    Iar noi doi nu putem face asta singuri, noi, suntem doar liderii acestei mișcări. Dar alți oameni ar trebui să ni se alăture și să stea parte lângă parte, umăr lângă umăr, și să spună că: ”NU VOM MAI ÎNGHIȚI TOATE ASTEA DE-ACUM ÎNAINTE.” De asta e nevoie pentru a câștiga acest efort.

    ȘI, SĂ NU MAI COOPEREZE CU GUVERNUL.

    ȘI SĂ NU MAI URMĂM TOATE REGULILE ȘI REGULAMENTELE LOR.

    SĂ TREZIM PE TOATĂ LUMEA, SĂ LE ÎNMÂNĂM DVD-uri ȘI FILMUL MEU, SĂ LE ÎNMÂNĂM DVD-uri CU FILMELE TALE, SĂ EDUCĂM PE FIECARE CU CEEA CE SE ÎNTÂMPLĂ…

    Libertate și permisiuni, e tot ceea ce vor oamenii. Și este vremea să oprim duplicitatea guvernului, ca să nu mai mintă. Vezi, multă lume știe adevărul despre ceea ce se întâmplă în această țară. Ei știu adevărul, precum le-ai arătat tu în documentarul tău ”9/11”, dar le este frică să se ridice.

    Oamenii trebuie să-și găsească curajul să se ridice și să spună: ”NU VOI MAI SUPORTA ASTA! ȘTIU ADEVĂRUL!”. Știi, e ca și cum…au creat o situație în care, dacă spui adevărul, ești considerat un nebun. Cu alte cuvinte, dacă cineva se duce la un spectacol de televiziune și spune că 11septembrie este o treabă făcută din interior…reacția lor este: ” Aaaa…ești un idiot, ești un nebun…”. Încep să-ți pună nume. Nu trebuie să-ți fie frică de asta!

    ALEX JONES: Adevărul este că….

    AARON RUSSO: Nu mai merge AȘA…Când ei nu au dovezi și te fac nebun, NU înseamnă că și ești nebun.

    ALEX JONES: Știm asta…de asemenea, mai aduc zăpăciți care chiar sunt zăpăciți. Pe care îi scot la înaintare, ca să spună apoi că ne reprezintă pe noi.

  3. Magda 8 septembrie 2016 at 16:17

    AARON RUSSO: Așa este! Exact!

    ALEX JONES: Asta este o altă tactică.

    AARON RUSSO: Și Bill O’Reilly este minunat la acel spectacol, și Hanni e foarte bună și ea. Ei pun doar oameni pe care-i pot domina, dar…

    ALEX JONES: De ce crezi că oameni ca ei…nu sunt proști, nu sunt oameni care nu știu, ei știu adevărul…de ce crezi că decid să se alăture răului?

    AARON RUSSO: Trebuie să vină din inimile lor. Eu am avut ocazia să fac asta, ȘI ÎN INIMA MEA N-AM PUTUT S-O FAC, deci trebuie…

    ALEX JONES: Mă întreb cum e posibil să fii conștient implicat în ceva…cum ar fi…să pui virusul HIV în…vaccinurile negrilor americani? Cum e posibil?

    AARON RUSSO: E ceva de genul…nu cred că noi suntem niște băieți buni, eu nu mă consider o persoană specială, perfectă, DAR…ce e în neregulă cu elita asta? Pentru ce umblă să facă atâta rău? EI, TRĂIESC FIZIC DOAR PENTRU A FACE RĂU ÎNCONTINUU!

    ALEX JONES: Eu cred că mulți dintre ei consideră că fac ceea ce e corect.

    AARON RUSSO: Cred că mulți dintre ei consideră că fac un lucru bun. Mă refer…nu la elita din vârf, ci la oamenii de prin sistem, dar cred că e vorba despre…cum îmi spunea Nick – ține de control și putere. Au toți banii pe care și-i doresc, pot face toți banii pe care îi vor, au mașinile cu care pot face toți banii!

    NU E VORBA DE BANI AICI, E VORBA DESPRE CONTROL! E vorba despre felul în care vor ei să vadă lumea, în/prin ochii lor. Noi doi credem în individualitate, în individ ca fiind persoană dominantă. În ziua de azi, trăim într-o lume în care instituțiile sunt dominante, NU oamenii!
    Noi, poporul, ales de popor, pentru popor.
    Acum e, noi, instituțiile, alese de instituții, pentru instituții. Oamenii sunt pe locul al doilea.
    TOTUL ESTE DOAR DESPRE CORPORAȚII ȘI INSTITUȚII, ȘI REZERVA FEDERALĂ ESTE CEA MAI MARE INSTITUȚIE A LUMII.
    Dacă întrebi pe cineva care este cea mai mare corporație a lumii, vor zice GOOGLE, sau WALLMART, sau EXXON…dar, cea mai mare corporație a lumii este SISTEMUL REZERVEI FEDERALE. Și toate celelalte corporații, se hrănesc de la sfârcul Sistemului Rezervei Federale.
    ALEX JONES: E ca la jocul Monopoly = BANCA CÂȘTIGĂ ÎNTOTDEAUNA, ȘI ARE BANI NELIMITAȚI, NU OAMENII CARE JOACĂ PE PLANȘĂ!

    AARON RUSSO: Exact!

    ALEX JONES: Banca deține planșa, cutia și suportul pe care stă…

    AARON RUSSO: Asta este pentru că le-am dat posibilitatea să facă ei banii. TREBUIE SĂ-I LĂSĂM FĂRĂ POSIBILITATEA ASTA.

    ALEX JONES: Să luăm Banca din mâinile bancherilor privați.

    AARON RUSSO: Exact! Trebuie să înlăturăm posibilitatea de a crea bani, din mâinile bancherilor privați, și ai să rezolvi 95% din toate problemele.

    ALEX JONES: Păi, dacă ne uităm la America, 10% creșteri anuale cum are și China, Statele Unite erau la o rată de creștere de 10%, până când Rezerva Federală a prealuat totul.

  4. Magda 8 septembrie 2016 at 17:46

    ALEX JONES: Și dacă analizăm bine, totul începe să se distrugă începând din acel punct.

    AARON RUSSO: Au distrus muncitorii americani. Ce-au făcut cu ei…uite ce s-a întâmplat: REZERVA FEDERALĂ A CREAT ACEASTĂ INFLAȚIE MASIVĂ ÎN AMERICA, ceea ce înseamnă că muncitorul american trebuie să facă tot mai mulți bani ca să țină pasul cu costul de a trăi. Cu cât căștigă mai mulți bani pentru a ține pasul cu costurile vieții, cu atât mai puțin devin competitivi în economia mondială.

    Așa că, acum trebuie să plătim muncitorii noștri mai mult, ca să țină pasul cu costurile vieții. Așa că, dă-i încolo pe muncitorii americani! Să mergem peste mări și să aducem forță de muncă mai ieftină de-acolo.

    ALEX JONES: Acesta e chiar un război purtat împotriva clasei mijlocii, BANCHERII tipăresc banii…tot CEEA CE FAC, E pentru A DISTRUGE ORICE PROPRIETATE PRIVATĂ, DE AVERE, SAU INDEPENDENȚĂ.

    AARON RUSSO: Da, dar ceea ce încerc eu să spun este că…din cauza inflației pe care au creat-o, au permis acum altor țări să ne întreacă, înțelegi? Pentru că alte țări nu au de plătit atâția bani cât avem noi de plătit aici, pentru ca muncitorii noștri să supraviețuiască.

    ALEX JONES: Da.

    AARON RUSSO: Așa că, nu mai suntem competitivi. Deci, ne-am pierdut baza producției, am pierdut competitivitatea. În vremurile trecute, muncitorul american voia să cumpere totul american. Nu voia să cumpere ceva din Japonia, pentru că erau prostii ieftine.

    ALEX JONES: Și asta cu ce ne lasă pe noi? Lasă America, această forță militară, astfel încât elitele să ne ofere un târg: ”Vom continua să întărim armata, vă vom da locuri de muncă în domeniul Apărării. Schimbăm economia, ca să fie un atu pentru întărirea Noii Ordini Mondiale.”

    AARON RUSSO: Exact.

    ALEX JONES: Și controlând economia, forțează pe fiecare să intre în această poziție.

    AARON RUSSO: Este perfect adevărat! NU ESTE NIMENI CARE SĂ PRODUCĂ AICI….SUNTEM O ECONOMIE DE SERVICIU, NU FACEM NIMIC, NU OFERIM NIMIC…NU MAI OFERIM NIMIC PENTRU RESTUL LUMII DE ACUM. (Parcă vorbește și de România.)

    Documentarul ”America: Freedom to Fascism”, este un film pe care toată lumea ar trebui să-l vadă pentru că în el arătăm frauda taxei/venit, arătăm cum judecătorii bagă oameni la închisoare fără nici un motiv, arătăm corupția sistemului juridic, arătăm cum a luat naștere Rezerva Federală, și cum aceasta controlează societatea.

    Și, cum TOATE BĂNCILE CENTRALE ALE LUMII lucrează împreună pentru BANK OF INTERNATIONAL SETTELMENS, din ELVEȚIA, CARE ESTE BANCA CENTRALĂ pentru toate băncile centrale ale lumii, și cum lucrează ele împreună pentru a forma acest Guvern Mondial, o Nouă Ordine Mondială pe care încearcă s-o facă. (Mai bine zis…dezordine mondială!)

    Așa că, ”Freedom to Fascism” este un film care îți face o idee de bază despre cum funcționează lumea cu adevărat. Și aș vrea ca toată lumea să vadă acest film! E critic!
    În termen de C.F.R., în termeni de compartimentizare…sunt mulți oameni buni, cred eu… ce fac parte din această organizație, dar care nici măcar nu înțeleg care este scopul acesteia.
    Ca atunci când eram în Germania…pentru un tratament de cancer- era un domn acolo, care vizita un prieten de-al său, tot cu cancer. Și era membru C.F.R., și am vorbit și i-am arătat filmul. A spus: ”Dumnezeule! Îmi voi da demisia…nu am avut nici cea mai vagă idee despre ceea ce reprezintă C.F.R.” Habar nu avea! Era doar un tip de treabă care credea că era în această organizație prestigioasă…
    ALEX JONES: Mai mult, se ocupa cu recrutarea de oameni buni pentru a-i urmări: ține-ți prietenii aproape, iar dușmanii, și mai aproape…

    AARON RUSSO: Nu era vorba nici măcar de asta. Multă lume se înscrie în C.F.R. pentru că ei cred că este o instituție prestigioasă care îi va ajuta în afaceri, să-și facă legături de afaceri bune.
    Nu au priceperea că scopul C.F.R. este să domine lumea, ei, COMISIA TRILATERALĂ și GRUPUL BILDERBERG, lucrează toți laolaltă pentru ca băncile să controleze oamenii. Mulți dintre ei nu înțeleg asta.
    Nu au imaginea de ansamblu. ”Aaaa…e C.F.R., e o organizație prestigioasă, pot să fac asta, pot să fa aia…pot să obțin târguri bune.” Înseamnă doar afaceri pentru ei.
    Și C.F.R. vrea să adune oamenii care au influență și putere…știi…și care să facă parte din el, care să nu se opună lor.
    Întreaga țară se împarte AZI, în cei care au și cei care nu au. Rămân cei foarte bogați! Clasa de mijloc este distrusă, și rămân oamenii săraci.

    ALEX JONES: Nu e asta doar o Mafie șmecheră care a preluat totul și care se folosește de relațiile cu publicul cochetând?

    AARON RUSSO: Poți să-i spui Mafia, poți să-i spui cum vrei tu, dar cu siguranță este o organizație criminală. Nu încape nicio-ndoială. DAR E O ORGANIZAȚIE CRIMINALĂ CARE ARE UN PRESTIGIU, ȘTII? Care dă senzația că are…care este cuvântul pe care îl caut? CLASĂ!

    ALEX JONES: Clasă, stil…

    AARON RUSSO: E o organizație respectată. Oamenii nu se uită la ea ca fiind o organizație criminală, așa de bine și-au făcut treaba. Oamenii se uită la Alan Greenspan, ca fiind un erou…(Așa cum lumea îl vede pe gușterul de Isărescu de la noi!) Mastrul, știi?

    (Și, sincer! Alan Greenspan, pe lângă fața de bidon turtit între picior și podea din care iese un lichid scârbos, are ochi specific de miop…sufletesc, deci de om al dracului!)

    ALEX JONES: Ce crezi că s-a întâmplat cu el la finalul anilor 60 când a scris un capitol important pentru Ayn Rand? Avea o carte, și spunea cât de oribilă este Rezerva Federală: ”avem nevoie de un standard al aurului, nu să ne jefuiască bancherii.” Apoi veneau și spuneau: ”uite pe cineva care a făcut un târg cu Belzebut”.

    AARON RUSSO: Exact, faci un pact cu diavolul. I-a dat șansa să fie unul dintre cei mai puternici oameni de pe pământ, și i-a oferit șansa să îndeplinească lucruri pe care nu credea că le va îndeplini. Și a fost foarte ”seducător”.

  5. Magda 9 septembrie 2016 at 12:37

    AARON RUSSO: E un ”parfum” foarte atrăgător. Și eu eram atras când au venit la mine și mi-au vorbit despre asta, m-am gândit la asta, am fost atras spre asta, m-au întrebat dacă nu vreau să am un lanț de cluburi de noapte pe plajă, sau să facem una, sau să facem alta…toate aceste lucruri mi-au fost propuse, aventuri afaceriste. Dar eu…eu…(dă din umeri a nepăsare)

    ALEX JONES: Așa era natura ta, este felul tău de-a fi, nu puteai să te implici…

    AARON RUSSO: Nu poți face asta oamenilor…pur și simplu nu pot fi în postura în care, să fac așa ceva altor oameni. Pur și simplu am o conștiință. Și conștiința mea nu mi-ar permite să fac asta. Oamenii spun că sunt foarte curajos. Nu cred că sunt curajos. Cred că am conștiință! Și conștiința mea nu-mi permite să fac așa-ceva oamenilor, mă face să mă simt rău. Pur și simplu nu cred în așa ceva.

    ALEX JONES: Sunt de acord. Când fac lucruri rele, mă simt rău. Când fac lucruri bune, mă simt bine.

    AARON RUSSO: Exact, și eu mă simt la fel, și…nu știu ce va ieși din asta, dar…

    ALEX JONES: Eu n-am așa mulți bani, dar am ceva bani. De ce îmi trebuie mai mult de-atât? Pot merge într-o excursie dacă vreau, pot să plătesc școala copiilor mei, să-mi trăiesc viața într-un mod confortabil, pentru ce să mă bag în viețile oamenilor? Doar ca să am mai multe gunoaie?

    AARON RUSSO: Știi, banii sunt un lucru ciudat…vorbeam cu MICHAEL EISNER într-o zi și îi spuneam: știi? …poți să ai un miliard de dolari Michael, dar sunt toți dolari. Dacă dolarul cade, cu câți bani mai rămâi? Și așa stau lucurile…totul este raportat în dolari, toți gândesc în termen de dolari. Dar dolarul nu are nicio valoare și într-o zi, totul se va întoarce la începuturi.

    ALEX JONES: Literar, întregul Univers…universul financiar în care trăim, este ca o mare fraudă matriceală.

    AARON RUSSO: Da, este. Și tocmai de aceea va ajunge să se prăbușească la un moment dat, și vor încerca să se țină atâta cât pot.
    CÂND VOR SĂ SE JOACE CU PIEȚELE DE DESFACERE, SE JOACĂ!
    DACĂ PREȚURILE VOR SĂ CREASCĂ SAU SĂ SCADĂ, POT FACE ASTA.
    DACĂ VOR SĂ CREASCĂ ACȚIUNILE, POT FACE ȘI ASTA.
    FAC CE VOR, NU MAI EXISTĂ PIEȚE LIBERE.
    Nu mai trăim într-o societate în care piața liberă mai există. Nu trăim într-o societate capitalistă.

    ALEX JONES: Dar între timp ei spun că este capitalistă, și că piața este liberă…când de fapt, ei stârnesc un război financiar și politic.

    AARON RUSSO: Exact, ai dreptate.

    ALEX JONES: Aaron Russo, vreau să-ți mulțumesc pentru acest interviu. Vrei să mai adaugi ceva?

    AARON RUSSO: Nu, mă bucur să fac asta.

    ALEX JONES: Ce poți spune despre site-ul web?

    AARON RUSSO: Site-ul meu: freedomtofascism.com. Mergeți acolo și vă uitați. Dar, oameni buni…tot ceea ce pot spune, este – luați țara înapoi, restaurați Constituția, nu mai lăsați acești bancheri să ne mai facă asta. Țineți-le piept, să nu vă mai fie frică de ei, faceți ceea ce trebuie făcut, știți?
    Am planuri în mișcare și, după ce scap de problemele mele, le voi scoate la lumină…

    ALEX JONES: Eu te voi ajuta cu asta.

    AARON RUSSO: Mulțumesc, Alex și, ascultă…ai făcut o treabă minunată învățând oamenii care e adevărul și, să nu vă fie frică să fiți ridiculizați de către acești oameni. Dacă 11 septembrie a fost o făcătură, și eu știu c-a fost, ATUNCI RIDICAȚI-VĂ ȘI SPUNEȚI CĂ E O FĂCĂTURĂ! Să nu vă fie frică să spuneți adevărul.

    NU LE PERMITEȚI, CA PRIN PUTEREA LOR SĂ VĂ FACĂ SĂ VĂ SIMȚIȚI CARAGHIOS, SĂ VĂ SPERIE.

    ALEX JONES: Ce crezi despre ceea ce-a făcut CHARLIE SHEEN?

    AARON RUSSO: MI-A PLĂCUT CE-A FĂCTU CHARLIE SHEEN! Am fost foarte respectuos față de ce-a făcut. Pur și simplu l-am aplaudat! (bate și-acum din palme 

    ALEX JONES: Oamenii au înțeles din prima. Parcă li s-a aprins o lumină…

  6. Magda 9 septembrie 2016 at 12:38

    AARON RUSSO: Da, dar problema e că…NU IESE MULTĂ LUME SĂ SPUNĂ ADEVĂRUL, SĂ FACĂ CEEA CE A FĂCUT CHARLIE…

    ALEX JONES: DAVID LYNCH a făcut-o!

    AARON RUSSO: Da?

    ALEX JONES: Dar mass-media, a mușamalizat totul…

    AARON RUSSO: Puțini sunt oamenii care au spus ceva, pentru că ei controlează mass-media.

    ALEX JONES: BROLIN, JAMES BROLIN a făctu-o, în ”The View”.

    AARON RUSSO: Am auzit asta, am auzit și de asta.

    ALEX JONES: Dar nimeni nu zice nimic…

    AARON RUSSO: BARBARA WALTERS aproape că a făcut un atac…

    ALEX JONES: Da, dar nu dau subiectele astea, vezi…nu le permit să ”plece” nicăieri. Când cineva spune ceva, moare totul. Dar ei continuă să promoveze războiul teorismului, continuă să promoveze toate lucrurile-astea care sunt minciuni, și pentru că am dat Rezervei Federale, puterea dea crea bani. Așa că, ei controlează mass-media, ei controlează guvernul, și toate sunt în aceeași oală. Așa că lupți împotriva acestei propagande, tot timpul. Și e o luptă foarte dificilă.

    SECVENȚELE CE URMEAZĂ, SUNT FILMATE DUPĂ INTERVIU, ÎNTR-UN RESTAURANT:

    AARON RUSSO: Rezerva Federală este o otravă pentru țara noastră. Bine-nțeles că este. E otravă. ”CINE FACE BANII, FACE REGULILE.”, Mayer Amschel Rotschild a spus asta.
    ȘI, EI FAC BANII!
    De ce permitem acestor bancheri privați să facă banii pentru țara noastră?
    Nu are nicio logică.
    De ce plătim dobânzi la aceste bănci să facă bani pentru noi, când guvernul îi poate face singur?
    Fără să plătească dobândă, și fără toată această datorie!
    Nu este nici un răspuns la această întrebare. ȘI E O ÎNTREBARE PE CARE NICI UN POLITICIAN NU O VA PUNE. Toată lumea vorbește despre datoria Americii, în ce datorie suntem.
    SUNTEM ÎN DATORIE, PENTRU CĂ TREBUIE SĂ ÎMPRUMUTĂM BANI! Dar nu trebuie să împrumutăm bani.

    -Au plănuit, ca să ne îndreptăm spre asta.

    AARON RUSSO: Exact.

    -Noi putem crea banii. Și acoperiți în aur, ca să nu poți face prea mulți bani, ca să nu ai inflație. Și să facem ceea ce ne-au lăsat părinții fondatori.
    Dar, în schimb, bancherii fac banii, controlează guvernul, cumpără politicienii, ne spun cine va ajunge în Biroul Oval, votăm electronic și, și asta e o fraudă, fac din noi ceea ce vor! Fac din noi ceea ce or ei să facă…și TREBUIE SĂ SE OPREASCĂ!

    Cum poate fi un război al terorii și să spui că avem un război al terorismului și să lași granițele deschise? Dacă tu erai Președintele SUA, sau eu eram Președintele SUA, și 11 septembrie s-ar fi întâmplat așa cum vor ei să credem că s-a întâmplat, PRIMUL LUCRU PE CARE L-AI FACE, AR FI SĂ ÎNCHIZI GRANIȚELE, ca oamenii care intră, să nu poată să-ți facă rău…dar ei au lăsat granițele deschise!

    (Păi ca să justifice ”terorismul” care vine ”din afară” de SUA și nu din interiorul ei, plecând tocmai din VÂRF…ales pe sprânceană, promovat și susținut de familiile de bancheri care au îngenuncheat nu numai America, ci toată lumea!)

    Pentru că bancherii vor granițele deschise pentru că vor un singur Guvern Mondial. Ei vor o Uniune Nod Americană, nu vor granițe aici. 11 septembrie a fost doar o manifestație! A fost pentru a stârni frică în publicul american, pentru ca noi să ne supunem la ceea ce vor ei să ne facă.

    Uite ce spun ei de un atacator: ” Acest tip era de 2m, urât căt se putea, și am auzit că mirosea….”, stă într-o cușetă în avion, aprinzând chibrituri ca să-și dea foc la pantofi, înconjurat de oameni! E o idioțenie! Dacă vrei să arunci în aer un avion, mergi în baie, închizi ușa…și îți dai foc la pantof. Nu stai cu oameni în jurul tău să aprinzi chibrituri, dându-ți foc la pantofi ca să afumi avionul…Ei vor ca noi să credem tâmpeniile astea. E ridicol!

    -”7/7” a ieșit acum pe piață și majoritatea oamenilor englezi, cred că este o trabă făcută din interior, și toate celelalte arată ca fiind făcute din interior.

  7. Magda 9 septembrie 2016 at 12:38

    AARON RUSSO: Vorbești de ceea ce s-a întâmplat la Londra. Păi toate astea-s prostii! Au fost făcute ca să țină oamenii în frică, că este ACEST RĂZBOI AL TERORII NESFÂRȘIT CARE NU EXISTĂ CU ADEVĂRAT, CA OAMENII SĂ FIE SUPUȘI LA CE VREA GUVERNUL SĂ-I SUPUNĂ!
    Căutări, controlați-vă pantofii, să aveți cardul ID, să vă puneți cipuri în voi, ca să deveniți servitori ai elitelor.
    Despre asta e vorba! Restaurați Republica Americii la ceea ce trebuie să fie, scoateți bancherii afară din guvernul nostru, guvernul să nu mai împrumute bani de la bănci, să își facă proprii bani, să restaureze republica, libertățile individuale.
    Asta trebuie să reprezinte țara asta. Și până nu facem asta…VOM FI SCLAVI.

    Dacă nu lupți împotriva corupției și nu ții piept pentru ceea ce este corect în viață, vei ajunge să fii un servitor și un sclav, și le lași copiilor tăi o lume, în care nici nu nu ai vrea să trăiești.
    Deci, cum poți să te porți cu decență în acest fel? Trebuie să știi ceea ce este corect în viață. DACĂ NU FACI ASTA, EȘTI UN NIMIC.

    AARON RUSSO A MURIT DE LEUCEMIE, LA CÂTEVA LUNI DUPĂ ÎNREGISTRAREA ACESTUI INTERVIU, LA 24 AUGUST 2007. (Dumnezeu să-l odihnească!)

    Noua Ordine Mondială acționează pentru schimbarea din temelii a întregii societăți, pentru răsturnarea valorilor creștine, pentru înrobirea și îndobitocirea oamenilor, pentru promovarea avorturilor, a sexualității și homosexualtății, deci acționează împotriva tuturor valorilo creștine descrise în Sfânta Scriptură.

    Așadar, Noua Ordine Mondială este anticreștină.

    Soluțiile prezentate în acest interviu, atât de către Aaron Russo, cât și de Alex Jones, sunt bune doar din punct de vedere lumesc, dar din punct de vedere creștin, cu toți știm că numai Hristos ne va salva din ceea ce ne pregătesc evreii sioniști, dușmanii neamului omenesc și potrivnicii lui Dumnezeu.

    Tot ceea ce se întâmplă în ziua de astăzi, nu este decât o nivelare a terenului pregătit pentru împărăția lui Antihrist, care vrea să însemneze toți oamenii cu Semnul Fiarei – CIPUL. Acest plan, este bine pus la punct, și totul se întâmplă așa cum s-a profețit.

    Nu lupta împotriva guvernelor și-a bancherilor este soluția, așa cum ne este prezentat în interviu. Singura noastră scăpare a noastră de-acum, va fi mucenicia! Singura soluție, este moartea pentru Hristos! Mărturisirea Adevărului până la capăt, cu orice preț!

    ”Ce folos este omului de ar dobândi lumea toată, iar sufletul său își va pierde? Sau ce va da omul în schimb, pentru sufletul său?” Matei, 16:26.
    (Și totuși, NU cred că nu trebuie să acționezi ȘI lumește. Nu trebuie să te duci singur la Abator și să-ți pui singur/ă capul sub tăietor, doar pentru că ”lumește” nu (mai) există soluții, fiind profețit totul. Dumnezeu poate amâna triumful (de moment) al Antihristului și–a acoliților/slugilor lui, dar vrea să vadă și la tine puțină mândrie (în sensul bun…), puțină demnitate, să te vadă că ești treaz, cu ochii atent-măriți, cu auzul la orice trâmbiță venită din afară, să te simtă BRAV, gata de jertfă, DAR NU FĂRĂ DE LUPTĂ…PE TOATE PLANURILE!
    Personal, nu cred că Lui Dumnezeu îi plac lașii, resemnații și căldiceii…dacă e să murim, să murim în picioare, nu în genunchi! În felul acesta nu rămânem datori nimănui, nici cu rușinea (de-a fi creștin, deci ostaș în Oastea Împăratului cel bun, ca unul/a nevrednic/ă), nici cu păcatul (lepădării de El din pricina fricii lașe), scârbind deopotrivă pe cei din jur, și smintind pe cei mai mici și mai slabi de înger.)

    Sfârșit.

Lasă o urmă a trecerii tale pe aici. Un comentariu e binevenit!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.