În discuție: „Propaganda 2012”

întreaga serie de articole

Documentarul momentului, „Propaganda 2012”, are o poveste interesantă… Conform persoanei care a urcat filmul pe Youtube, deja povestea devine provocatoare. Astfel:

O prezentare

Conform autorului:

„Iată declaraţia oficială care am dat-o Poliţiei Federale pe 16 Iunie 2012:

Într-o vizită de familie în Seoul în Aprilie, am fost abordat de un bărbat şi o femeie care pretindeau că sunt dezertori Nord-Coreeni. Mi-au arătat un DVD care intrase recent în posesia lor şi m-au rugat să-l traduc. M-au rugat de-asemenea să postez filmul complet pe Internet încât să ajungă la o audienţa mai largă. I-am crezut şi am căzut de acord să ne protejăm identităţile.

Deşi eram îngrijorată de ce vedeam când mă întorceam acasă, am tradus oricum filmul şi l-am postat pe YouTube datorită conţinutului extraordinar al acestuia. Acum declar public convingerea mea că acest film nu a fost intenţionat niciodată pentru o audienţă domestică în DPRK. Ci cred că aceşti oameni, care mi s-au prezentat ca ‘dezertori’ m-au vizat special pe mine pentru reputaţia mea de traducător.

În plus, acum cred că aceşti oameni lucrează pentru DPRK. Faptul că am continuat să traduc şi să postez filmul în ciuda acestei convingeri nu mă face complice la intenţiile lor de a răspândi ideologia lor. Aleg să continui să postez acest film deoarece – indiferent cine l-a făcut – cred că oamenii ar trebui să-l vadă datorită problemelor care le abordează şi pentru că am dreptul să-l postez pentru oameni ca aceştia să-l împartă şi să-l discute liber între ei.

Sabine

Am tradus acest film, voce şi subtitrări, şi conform sfatului legal am cenzurat identitatea prezentatorului şi unele părţi.

Așadar, vorbim despre un film ce are ca subiect propaganda, un film realizat într-o țară în care propaganda e folosită extensiv! Nu-i interesant? Dar dincolo de aberațiile propagandistice referitoare la „Eternul Președinte”, ideile în sine ar trebui reținute…

În loc de alte comentarii, iată subtitrarea acestui documentar:

DPRK = Republica Poporului Democrat Coreean

Următoarea transmisie va fi șocantă și poate mâhni cetățenii DPKR dar Dragul Nostru Lider nu vede altă alternativă decât să dezvăluie  pericolele ascunse ale Imperialismului Occidental și amenințarea fatală a acestuia asupra națiunii noastre glorioase.

Aceste revelații sunt rezultatul direct al viziunilor miraculoase ale Eternului Nostru Președinte care, în eterna sa înțelepciune, a solicitat observatori intelectuali din Seoul să adune dovezi ale acestei amenințări împotriva DPRK și cetățenilor nevinovați din toată lumea.

Liderul nostru a chemat un observator înapoi în țară sa mamă pentru a împărtăși descoperirile sale, sub conducerea invincibilă a Eternului Președinte.

Vreau ajutor!
Vreau…
Vreau ajutor!

Acesta e un film despre Război Psihologic. Un tip specific de război, proiectat pentru a distrage, dezinforma…

Crede-mă!
Crede-mă!

Îi anestezia creierul.

Are multe deghizări, și e folosit împotriva fiecăruia dintre ei. Împotriva lor, și împotriva lor.

Bineînțeles, asemenea activitate machiavelică, are nevoie de deghizare. Din acest motiv, propagandiștii se auto-numesc Industria Relațiilor Publice. Dar nu te lăsa păcălit, Relațiile Publice și Propaganda sunt interschimbabile.

Masiva Industrie a Relațiilor Publice este proiectată să modifice percepția, să remodeleze realitatea și să fabrice consimțământ.

A fost adus un proiectant de platou, din Hollywood, să creeze un fundal de $200.000 pentru ședințele oficiale de război.

În prezent, America are mai mulți propagandiști decât reporteri. Ceea ce înseamnă că aproape jumătate din ce oamenii din Vest aud, văd sau citesc ce scris de mincinoși profesioniști. Mincinoși profesioniști, a căror ocupație este să țină oamenii în fața televizoarelor, citind reviste de scandal, consumând cantități enorme de alimente toxice, și să cumpere. Să cumpere încontinuu ultimul trend și ultima modă. Acesta este idealul pentru propagandiști.

Și se fac eforturi mari pentru a obține și menține acest ideal. Orice pentru a împiedica masele să se organizeze și să pună întrebări importante despre ce pun la cale, de fapt, stăpânii lor.

Anii 1960, o perioadă cu un grad ridicat de conștientizare și rebeliune împotriva instituțiilor, cu studenții în fruntea rezistenței. Dar când situația pare că scapă de sub control, stabilimentul ordonă oprirea acesteia. Și propagandiștii au acționat rapid pentru a-i îndruma pe tineri departe de protestele periculoase spre „proteste mai la modă”. Așa a fost atunci. Așa este acum: Modă, Faimă, Sex, Muzică, Tehnologie și orice fel de revoluție, exceptând una socială.

În acest film vom dezvălui metodele folosite de propagandiști pentru a controla populațiile, în numele stăpânilor lor.

Grăbește-te!

Deși acești stăpâni bogați și puternici sunt doar 1% din populația mondială, sunt maeștri în folosirea propagandei asupra a 99% din populația mondială, transformând-o în sclavi consumatori, care lucrează din ce în ce mai greu pentru a cumpăra lucruri de care nu au nevoie. Acești sclavi consumatori, sunt obligați și să plătească taxe guvernului lor. Bani folosiți pentru inventarea armelor noi, pentru invazia și ocuparea altor țări. În doar ultimii 5 ani le-au dat stăpânilor lor mai mult de 1 trilion de dolari pentru aceste războaie ilegale și imorale, ce nu pot fi câștigate.

Și chiar sunt încurajați să-și trimită propriii copii să lupte.

Acesta este psihologul, Prof…..

Tocmai ți-a fost prezentată o gamă de mecanisme de propagandă, folosite de Vest, pentru a controla, manipula, neutraliza, și anestezia populații întregi. Atât cele interne cât și cele externe. Succesul acestor mecanisme depinde de faptul că sunt ascunse de masele de oameni.

Dar dragul nostru Lider a insistat să vezi cu proprii tăi ochi cum e purtat acest Război Împotriva Minții, pentru a transforma cetățenii occidentali în sclavi supuși, creând Idei și Iluzii.

A spart acest om un record mondial, a creat oare un medicament ce poate salva mii de vieți? Poate a fost ales să-și reprezinte comunitatea, într-un fel. Nu. Acest om doar a cumpărat un telefon.

Și acești oameni…

Ce îi face să țipe și să plângă cu atât de multă bucurie? Sunt într-un show TV, unde primesc produse. Asta, pentru niște ghete. Asta pentru niște rafturi. Și această isterie, nu pentru că L-au găsit pe Dumnezeu, ci pentru că primesc adidași.

Un propagandist știe că individul are o dorință naturală de a câștiga și de a se integra.

Da, putem!
Da, putem!
Da, putem!

Una din cele mai ușoare metode pentru a obține asta e să-i faci să repete sloganuri favorabile, dar înadins neclare, ca:

Asta schimbă totul.
Asta va schimba totul!
Fă-o odată!
Îl Ador!

Sau

Susține trupele noastre!

Scopul sloganurilor ca „Susține trupele noastre” este că nu înseamnă nimic.

Asta înseamnă propagandă bună/eficientă. Să creezi un slogan împotriva căruia nu se va opune nimeni. Și toți vor fi pentru. Nimeni nu știe ce înseamnă, pentru că nu înseamnă nimic.” – Conform prof. Noam Chomsky

Am încredere în tine.

Ținând cont de asta, un propagandist poate oferi răspunsuri simple la probleme complicate. Și poate cere să nu fie pus la îndoială.

Ori ești cu noi, ori îți place libertatea, ori ești cu dușmanul.

Pot folosi această metodă pentru a vinde telefoane, violență, cosmetice, sau chiar războaie false. Ca Războiul Împotriva Terorii (ce nu poate fi câștigat) anunțat de acești degenerați. Și ipocritul Război Împotriva Drogurilor anunțat de acest criminal, care oferă o medalie acestui om pentru că s-a alăturat Războiului Împotriva Drogurilor, în ciuda faptului că el este dependent de droguri.

Cele mai populare sloganuri conțin cuvinte virtuoase având, ceea ce sclavii din Occident au fost condiționații să prețuiască cel mai mult. Cuvinte ca: Libertate, Adevăr, Pace, Libertate, și cel mai important: Democrație.

Secolul 20 e caracterizat de 3 progrese de mare importanță politică: Creșterea Democrației, Creșterea Puterii Corporatiste și creșterea propagandei corporatiste, ca o metodă de a proteja Puterea Corporațiilor împotriva Democrației.”, scrie Howard Zinn.

S[ citim acel rând din nou:

Creșterea Propagandei Corporațiilor ca metodă de protejare a Puterii Corporațiilor împotriva Democrației.

Este oare adevărat? Să vedem faptele: din 1945 America a încercat să răstoarne 50 de guverne, din care multe erau democrații. În acest proces, peste 30 țări și popoarele acestora au fost atacate. Inclusiv Măreața și Puternica noastră națiune socialistă suverană.

Și rezultatul? Nici o țară „nedemocratică” nu a fost transformată într-o democrație adevărată.

Deschide ușa! Pune mâinile sus și ieși afară! Vreau pace tot atât de mult ca și tine!

Actul grotesc de a invada alte țări, de a le revendica drept teritoriul tău și de a le fura resursele pentru a-și păstra Împăratul coroana, sau corporațiile stăpâne la putere era cunoscut „odată” ca fiind „construirea unui imperiu”.

Ultimul slogan pentru clădirea unui imperiu este: Globalizare. Un cuvânt vag, cu conotații calde de unificare. Dar ce înseamnă de fapt este: achiziționarea resurselor altor oameni cu orice cost. Și forță de muncă de sclav nelimitat?. Munca sclavilor necesară pentru producerea bunurilor ne-necesare, vândute acestor sclavi. „Sclavi” ai persuasiunii și influențării. De fapt, aceștia sunt sclavi ai datoriilor. Pentru că nici măcar nu-și pot permite lucrurile pe care le cumpără. Chiar și în vremuri grele și crize economice, la ordinul președintelui lor, ei trebuie să consume încontinuu. Este asta democrație?

Pe 15 Februarie 2003, milioane de oameni din toată lumea au ieșit în străzi, în cea mai mare zi a protestului din lume. Un protest împotriva regimului pirat Bush și al cățelușilor englezi și australieni care voiau să pornească un război pe motive fabricate. Majoritatea lumii a votat împotriva acestui război. Dar, au fost ignorați. Este asta Democrație?

Puternicii 1% au pornit oricum războiul lor pre-planificat. Ca întotdeauna, folosind în lupte copiii celor mai săraci.

Suntem aici pentru „mama voastră! Pentru libertate! Așa că dați-vă înapoi acum!

Este important de știut că acești lași erau bucuroși să ordone distrugere în masă și moarte. Deși ei înșiși nu fuseseră niciodată pe front. Este asta Democrație? Nu.

Democrația adevărată este când majoritatea oamenilor iau o decizie și este respectată. De exemplu, în sondaje din jurul lumii majoritatea cetățenilor vor să-i vadă pe acești criminali de război judecați pentru crime împotriva umanității. Pentru că 90% din victimele falsului lor Război Împotriva Terorii sunt civili nevinovați.

Război Împotriva Terorii” este un slogan de propagandă vag. Pentru că un adevărat Război Împotriva Terorii ar include intervenție directă în Darfur, Myanmar și Zimbabwe, unde Robert Mugabe și-a bătut joc de pretențiile americanilor de a «iubi democrația».

Un adevărat Război Împotriva Terorii ar începe cu refuzul cetățenilor americani de a plăti taxele ce susțin ocupația ilegală a Palestinei de către Israel. Taxe ce ar putea fi folosite pentru a ajuta americanii neangajați, pentru cei ce lucrează fără asigurare medicală și cei fără adăpost.

Bineînțeles, dacă îndrăznești să spui asta în America ai fi numit anti-american și trădător. Sau cineva care urăște libertatea. Așa că lumea tace. Pentru că se teme să spună ce simte.

Dacă nu suntem vigilenți…

Trebuie să-i ții destul de speriați, pentru că dacă nu-s speriați bine, tot felul de diavoli îi vor distruge dinafară sau dinăuntru, sau de undeva, ar putea începe să gândească, ceea ce e foarte periculos, pentru că nu-s competenți să gândească. Prin urmare, e important să-i distragi și să-i marginalizezi.” Indică prof. Noam Chomsky.

Însă, înainte să-i poți distrage și marginala, trebuie să știi mai întâi ce-i motivează: Frica.

În realitate Comunismul nu este un partid politic. Este un mod de viață. Un mod de viață diabolic. Este o condiție asemeni unei boli ce se împrăștie ca o epidemie. Și, asemeni unei epidemii, o carantină este necesară pentru a împiedica infectarea acestei națiuni.” – COȘMARUL ROȘU

Frica este „motorul” Propagandei Imperialiste.

Nu putem aștepta dovada finală. Arma fumegândă ce ar putea veni sub forma unui nor ciupercă.

Cei care au înțeles asta, au manipulat oamenii timp de secole, milenii. Fabricând și controlând religia. Religiile Occidentale: Iudaismul, Creștinătatea și Catolicismul folosesc un manual de propagandă numit BIBLIA. Deși este aceeași poveste, fiecare pretinde că versiunea lor este cea mai bună.

Asemeni oricărei reclame, propagandistul știe că nu este idee mai ușor de vândut decât ideea că „ești mult superior celorlalți”. Așa că le spun supușilor că ei sunt unici în istoria umană. Că ei sunt descendenții primului bărbat și primei femei. Și că sunt aleși de creatorul lor suprem să domnească peste toate celelalte culturi.

Pentru a asigura afacerea, adaugă ideea de „suflet etern”. În felul acesta, moartea nu pare așa de rea. Și nu vor ezita când sunt trimiși să lupte împotriva brandurilor (religiilor) competitoare.

Omul de rând consideră religia ca fiind adevărată, cei Înțelepți ca fiind falsă, iar conducătorii ca fiind utilă.” – Seneca cel Tânăr

Religia

Bineînțeles, doar cei ignoranți cred că, în cărți precum Biblia este cuvântul lui Dumnezeu. Religia e în mod oribil și de negreșit creație UMANĂ.

Dumnezeul Vechiului Testament este, fără îndoială, cel mai neplăcut personaj de ficțiune: gelos și mândru de asta, un meschin, nedrept obsedat de control, un purificator etnic, răzbunător, însetat de sânge. Un rasist homofob misogin, Infanticid (ucigător de prunci), Genocidar, Filicidal (ucigător de fiice), Pestilențial (contagios), Megaloman, Sado-masochist un bătăuș capricios.”, spune savantul Richard Dawkins.

Cu ajutorul științei, acum Îl putem diagnosticata pe Dumnezeu ca fiind un psihopat cu o tulburare de personalitate extrem de narcisist?. Este un personaj creat de oameni care voiau să-i controleze pe restul, auto-numindu-se profeți ai lui Dumnezeu.” – Charles Manson

Deși majoritatea celor care pretind a fi profeți ai lui Dumnezeu sunt ținuți în spitale de nebuni, alții ajung în poziții influente.

Prin urmare, azi, cred că acționez în concordanță cu voința Mărețului Creator. Apărându-mă împotriva evreilor, lupt pentru planul lui Dumnezeu.” – Adolf Hitler

A lucra conform planului lui Dumnezeu nu e doar pentru credincioși. Prim-ministrul britanic Tony Blair s-a convertit la catolicism după ce a omorât cât mai mulți civili nevinovați posibil. Acum poate fi iertat pentru crime în masă și poate sta lângă dumnezeul său pentru eternitate. Tot ce trebuie să facă e să stea într-o cutie și să-și mărturisească păcatele unui preot. Pentru teroriști ca Tony Blair, mafia și IRA, catolicismul este alegerea ideală.

Biserica Catolică a susținut naziștii fără rezerve. Și cu ajutorul CIA, a continuat să-i protejeze, după prăbușirea celui de-al Treilea Reich, transportându-i în siguranță, de-a lungul liniilor Ratline, în America.

De-asemenea face tot posibilul să-i protejeze pe maleficii molestatori de copii care-i gestionează operațiunile din toată lumea.

Dar mai ales protejează Papa, cel mai bogat om din lume, care călătorește în Africa promițând sfârșitul sărăciei, deși nu și-a folosit niciodată propriile bogății pentru a-și ajuta adepții disperați. În loc, le promite săracilor că vor fi „bogați în rai”.

Această cruciadă, acest Război Împotriva Terorismului va dura o vreme.

Acest texan toxic pretinde că Dumnezeu i-a spus să invadeze Irakul și Afganistanul. Așa că a făcut-o. Omorând sute de mii de civili nevinovați. Probabil vorbește cu același Dumnezeu, asemeni tatălui său, al cărui război și sancțiuni au omorât milioane de civili nevinovați în același loc.

Am spus oamenilor din Irak că problema noastră nu e cu ei, ci cu liderii lor. Mai ales cu Saddam Hussein.

Voi, poporul Irakului, nu sunteți dușmanul nostru. Nu vrem să vă distrugem.

E clar că acestui om îi place să ucidă oameni. Deși era prea speriat să lupte pentru țara sa în Războiul din Vietnam, a spart toate recordurile în uciderea prizonierilor, în timpul administrației sale ca guvernator În Texas. Ce mai civilizație, America… Unde acest președinte, ales de două ori, a refuzat grațierea lui Ricky Ray Rector de la execuție. Un om atât de retardat, încât atunci când gardienii i-au întrerupt ultima masă, pentru a-l conduce la execuție le-a spus că e în regulă, pentru că o va termina când se va întoarce.

Asemeni lui Dumnezeu, acești lideri nu au milă pentru cei slabi. Chiar în propria lor țară, după un uragan devastator. Fără milă pentru cei slabi.

Politica

Și aici. Fără milă pentru cei slabi.

Ferește-te de cei 1%:

Întregul adevăr. – Întregul adevăr.
Doar adevărul. – Doar adevărul

Deși psihopații sunt mai puțin de 5% din civilizația Occidentală, cei infectați cu narcisism, și inteligență neobișnuită pătrund forțat în cei 1% care conduc masele. Atrași de politică și afaceri mari se opun vehement Democrației. Deoarece într-o Democrație adevărată, acești monștri trădători ar fi acuzați și condamnați la moarte pentru minciună, fraudă, trădare, rasism, genocid, și crime de război.

Dar acuzațiile nu sunt acceptabile” a declarat acest nou președinte zâmbăreț, care a ajuns la putere în 2009. De ce? Pentru că el e unul dintre ei.

Consilierii lui provin din aceeași hoardă de bandiți din Washington, și bancheri de pe WallStreet, precum și așa numita opoziție.

Președinția sa a fost plătită de aceiași lobbyiști și corporații care i-au sponsorizat pe toți ceilalți președinți dinaintea lui.

Aici vedem cea mai evidentă minciună din democrație. Aceea că doi candidați reprezintă o alegere, când e clar că sunt administrați de aceleași interese.

De fapt, în SUA este doar un singur partid. Un partid democrat-republican sub deghizarea a două partide: Democrat și Republican. Indiferent pentru care votezi, votezi de fapt pentru partidul democrat-republican.” Acestea au fost spuse de un ideolog conservator, R. Ridger.

De data asta votează de parcă toată lumea ar depinde de asta.

Permițând oamenilor să voteze pentru una din mărcile tale, e cea mai bună metodă să-i faci să se simtă conectați cu candidatul lor și implicați într-o democrație. Când devin suspicioși, sau își pierd încrederea într-un candidat, le oferi o nouă față zâmbitoare și sloganuri simple ca:

Da, putem!

Și „E timpul pentru o schimbare!

Ușor de scandat, care oferă speranță, dar de fapt sunt fără înțeles. Fără înțeles, pentru că acest președinte fermecător, va face exact ce îi vor spune stăpânii săi – corporațiile. Cheltuind nenumărate miliarde, omorând oameni în țări depărtate, în timp ce oamenii lui continuă să sufere. „Democrație” e doar un slogan.

Imitarea psihozei

SURVIVOR se întoarce cu noi actori. În această emisiune vulgară, americani aleși cu grijă trebuie să se prefacă, a supraviețui, aducând în prim plan pe cel mai șiret, manipulator și lacom concurent pe platouri născocite, în valoare de multe milioane, pentru a câștiga bani.

Pentru un milion de dolari aș face orice.” Aceasta e o metaforă perfectă pentru America, unde adevărații supraviețuitori sunt milioanele fără adăpost, care nu se duc acasă după filmări.

Privește aceste imagini de la celebrul regizor Quentin Tarantino. Ce i s-a întâmplat acestui om în copilărie? Ce i-a făcut America încât a realizat asemenea filme? Este el un psihopat? Nu. El doar reinterpretează Cultul Occidental al Morții, în care a crescut, pentru noi generații de zombi consumatori care râvnesc să-și vadă frații oameni mutilați în feluri noi și inventive.

Acest cult al morții își are rădăcinile în Biblie, în care sclavii imperialiști chiar cred că e cuvântul lui Dumnezeu. Același Dumnezeu folosit să-i trimită să omoare oameni în cealaltă parte a lumii pentru că ei au un Dumnezeu diferit.

Dumnezeu și Țara sunt o echipă imbatabilă, care sparge toate recordurile de opresie și vărsare de sânge.” – Luis Bunuel

Aici vedem dualitatea simplă Bine versus Rău, răspândită de conducătorii din prezent.

Dumnezeu e de partea noastră! Și toți aleg marca (religia) noastră.

Alege! Ori ești cu noi, ori împotriva noastră. Asta îi reasigură pe cei 99% că cei 1% sunt puternici. Și că au totul sub control. Acum se pot relaxa și se pot întoarce la meciul lor de fotbal, la jocul lor video, la emisiunea TV, sau la cumpărături. Cei 1% i-au controlat întotdeauna pe cei 99% prin religie. Ei controlează informațiile și decid ce gândesc oamenii. Ei decid chiar și ce știu oamenii despre trecut.

Rescrierea istoriei

Cine controlează trecutul, controlează viitorul. Și cine controlează prezentul, controlează trecutul.” – George Orwell

Recepționat.
Bună treabă! Ai despicat unul fix în spate cu o rachetă.
Am avut noroc iar.

Când atacă alte națiuni, distrugându-le infrastructura și deformându-le generațiile viitoare prin folosirea armelor nucleare, chimice și biologice, imperialistul trebuie să rescrie istoria și să continue să o repete iar și iar, până devine adevăr.

Tânăra cu părul roșu acolo, chiar în spatele învățătorului.
D-le Președinte, de ce ați lansat bomba atomică? D-le Președinte, viitorul vrea să știe. A fost corect să lansați bomba atomică?
Am luat singura decizie pe care am știut s-o iau vreodată. Am făcut ce am crezut că e bine.
De-a lungul anilor de negocieri noi am insistat asupra păcii, cu onoare.
Să fim mândri de tinerii americani care au servit cu onoare și distincție.

Vezi tu, în meseria mea, trebuie să repeți lucrurile iar și iar, pentru ca adevărul să se întipărească. Într-un fel, să catapultezi propaganda.” – George W. Bush.

Repetă iar și iar că naziștii au omorât 6 milioane de evrei în Al Doilea Război Mondial și evreii vor avea parte de simpatie nesfârșită, în ciuda faptului că Israel continuă să comită multe din aceleași crime ca și naziștii.

Dar dacă nu spui nimic despre cei 26 milioane de ruși omorâți de naziști, în Al Doilea Război Mondial, atunci suferința rușilor devine invizibilă.

Să vedem acum, cum această metodă a fost aplicată în istorie.

În fiecare an, America sărbătorește progresul civilizației Occidentale, cu o campanie de propagandă numită „Ziua Lui Columb”. Acum 500 ani Christopher Columb a pornit să cucerească noi bogății pentru Biserica Catolică. Ajungând în Hispania luxuriantă în 1492, a vorbit despre cei 3 milioane de indieni Taino, care i-au venit în întâmpinare, ca cei mai prietenoși și buni oameni din lume. Apoi, în mod sistematic, i-a înrobit, violat și omorât cu o asemenea viteză, încât, până în 1557 fiecare din ei era mort.

Christopher Columb nu doar a deschis poarta către o nouă lume, ci a dat și un exemplu pentru noi toți, arătând ce fapte monumentale pot fi împlinite prin perseverență și credință.” – George H. W. Bush

Asemenea perseverență și credință erau baza Destinului Manifestat în care guvernul american a decis că Dumnezeu voia ocuparea continentului de către creștinii albi. E clar că Dumnezeului lor nu-i plăceau cei 100 milioane americani nativi care trăiau în armonie cu natura. Pentru că 99% din ei au fost uciși sistematic.

Acest fapt este sărbătorit acum printr-o campanie de propagandă numită: „Ziua Recunoștinței”. Doar că, nimeni nu vorbește de furt de teritoriu, genocid sau distrugerea culturii. Nimeni nu pune la îndoială filmele de propagandă care-i prezintă pe nativii americani ca sălbatici ticăloși, ce încercau să-i oprească pe coloniștii albi ai lui Dumnezeu să-și facă o casă. Sunt prea ocupați să mănânce și să sărbătorească…

Inconștienți că puținii nativi americani rămași țin o zi națională de doliu în aceeași zi. În semn de protest împotriva acestei invazii.

În mod ironic, americanii au și ei o zi de sărbătoare pentru victoria lor împotriva invadatorilor: Ziua Independenței este o sărbătorire a „Declarației de Independență” care a fost creată de intelectuali ale căror viziuni erau similare idealurilor superioare Juche.

Viziunea lor, a unei națiuni glorioase de cetățeni egali și fericiți care să nu fie asupriți de forțele religiei și imperiului, este acum bucăți, strivită sub tendința incontrolabilă spre profit care a cauzat enorme suferințe umane și distrugeri ale mediului înconjurător.

Dar America nu e singura responsabilă pentru crime împotriva umanității și a planetei. Imperialismul e în inima britanicilor care ocupă India și au afaceri cu opiu în China, zvâcnește în spinarea japonezilor haini, în francezii din fiecare continent, în inima Băncii Mondiale și Fondului Monetar Internațional. În fiecare țară săracă de la Al Doilea Război Mondial, toți aceștia au comis crime grave împotriva umanității. În căutările lor să cucerească, să fure și să șteargă memoriile cu minciunile lor.

Sărbătoarea națiunilor
Dă-ne o mâna de ajutor!
Sărbătoarea națiunilor
Să o facem măreață!
Să dăm o mână de ajutor…

Minciuni precum Ziua Australiei, o sărbătorire a zilei din 1788, când australienii, care sunt doar criminali europeni relocați geografic, considerați nedemni pentru teritoriu britanic, au fost trimiși să se stabilească cât mai departe posibil. Acești oameni josnici numesc Australia Țara Norocoasă. Dar sosirea lor nu a fost așa norocoasă pentru aborigenii, care fuseseră acolo timp de 40.000 ani. Pentru ei, cea mai veche prezență umană pe Pământ, „Țara Norocoasă” e un slogan de propagandă folosit pentru a ascunde cel mai longeviv tabu al Australiei: GENOCID!

Australienilor albi nu le place cuvântul ăsta. Ei preferă cuvinte ca: Pacificare, Ucidere, Curățare, Excludere, Exterminare, Otrăvire, Împușcare și Înfometare. Orice în afară de Genocid. Orice în afară de adevăr.

Considerați acest film numit „Australia”. A fost realizat de guvernul alb australian, prin mari scutiri de taxe, pentru a face cunoscută Australia ca „Țara Norocoasă”. Au folosit un copil aborigen pentru a distrage oamenii de la genocidul care încă are loc acolo și de la faptul că Australia este acum un loc de depozitare a deșeurilor nucleare ale stăpânilor britanici și americani.

O altă țară care refuză să-și recunoască trecutul psihopatic este Japonia, un imperiu eșuat care încearcă să-și ascundă toate atrocitățile groaznice. În timp ce lumii îi pasă de specii pe cale de dispariție, japonezii le măcelăresc necruțător. Japonezilor le place chiar să ademenească delfini în porturi și să-i ucidă cu mânie. Această nevoie, abia deghizată, de a mutila viața nu e o surpriză pentru noi în Coreea. Dar vom ajunge aici în curând.

Mai întâi să examinăm cum propaganda a fost transformată într-o armă așa de eficientă, de către Occident.

Nașterea Propagandei

E un fapt remarcabil că propaganda modernă a început cu englezii, care au înființat un oficiu secret de propagandă de război în 1914, pentru a influența opinia publică americană și a câștiga simpatie pentru cauza Aliaților. Era administrat de George Creel, care-l descria ca:

O Întreprindere uriașă în vânzări, cea mai mare aventură a lumii în reclame.

Prima sa îndatorire era să convingă poporul american pacifist că un război la depărtare de 4.000 mile, merita a fi purtat, deși teritoriul american nu era amenințat. Hollywood-ul a ajutat această cauză, exploatând o audiență săptămânală de 80 milioane, cu titluri ca: „Neamțul printre noi”, „Kaiser-ul”, „Bestia poverii” și „Ghearele Neamțului”, toate sugerând că amenințarea germană era chiar pe teritoriul American.

Procesul a avut un asemenea succes, încât americanii au învățat să urască civilii germani aproape la fel de mult ca guvernul țintă german.

Și, după doar 6 luni de la realegerea sa, cu promisiunea de a nu se implica în război, președintele Woodrow Wilson a declarat război Germaniei. O săptămână mai târziu, SUA și-a înființat propria organizație de propagandă, Comitetul de Informare Publică, care a avut atâta succes, încât continuă și azi, ca Agenția de Informare a SUA. Deși britanicii au abandonat propaganda pe timp de pace, americanii au menținut-o, sub conducerea psihologului Edward Bernays, care a declarat că opinia publică americană trebuie fabricată de „deasupra”, de stăpânii societății, cei 1%, pentru a controla gloata.

Primul său experiment a fost să convingă femeile americane că fumatul era încântător și eliberator, în ciuda prejudecăților că fumatul era asociat cu prostituția. A realizat asta, angajând modele să participe la parada de Paște în New York, fiecare ținând o țigară aprinsă și ținând un steag numindu-l „o torță a libertății”.

Lumea afacerilor a apelat apoi la Bernays pentru a-i îndoctrina pe cetățeni cu o poveste capitalistă, până când masele de oameni au acceptat de bunăvoie ideea că America e o țară a „Afacerilor Mari” conduse de „Afaceri Mari”, pentru „Afaceri Mari”.

Fascismul ar trebui numit, mai potrivit, corporatism, deoarece contopește statul cu corporațiile.” – Benito Mussolini

Între timp, ministrul de propagandă nazist, Joseph Goebbels, mulțumea oficial americanilor și britanicilor pentru modelul lor de propagandă, pe care l-au folosit pentru a mobiliza poporul german la război.

Vă doriți, dacă ar fi posibil… un război mai total și mai radical decât putem visa vreodată?

Documente istorice dovedesc că Goebbels a ordonat soldaților să ardă Reichstag-ul German, dând vina apoi pe comuniști. Asta a avut efectul dorit, de a speria populația care a renunțat la drepturile lor civile, permițându-le naziștilor să transforme rapid Germania din Republică, în Stat Fascist. Și au lansat Al Doilea Război Mondial.

Ascunderi și omiteri

În 1940, Hitler cucerise Franța… În Al Doilea Război Mondial au fost pierdute 35 milioane vieți, în fervoarea patriotică creată de campanii de propagandă:

Australia mărșăluiește cu Britania
Tărâmul bogat
Tărâm cu nenumărate resurse, toate așezate cu bucurie, de bună voie, la picioarele Angliei Mamă

Privește cu atenție la acest om. Este Împăratul Japoniei, țară ale cărei forțe au comis atrocități îngrozitoare împotriva Imperiului Britanic și a trupelor chineze și împotriva civililor, bărbați și femei în Hong Kong. Aceștia sunt porcii care au înjunghiat soldații noștri neajutorați.

Dacă aceste imagini au pornit flacăra răzbunării în lumea civilizată, atunci și-au servit scopul.
Să se strige Răzbunare!
Răzbunare sângeroasă!

Pentru a doua oară, publicul American și Congresul erau, în număr copleșitor, împotriva implicării în războiul din Europa.

Un alt război? Nu pentru mine!
De data asta, America ar trebui să nu se implice. Eu nu o voi face!
Dacă începe războiul în Europa cred că țara asta ar trebui să asculte de sfatul primului său președinte și să nu se implice în afaceri externe.
În caz de război în Europa, cred că nu ar trebui să ne implicăm deloc.

Așa că, președintele Franklin Roosevelt avea nevoie de ceva să-l provoace pe Hitler să declare război Americii și să sperie publicul să acționeze.

7 Decembrie 1941. A realizat asta „ne-avertizându-și comandanții de flotă, în mod intenționat, că un atac surpriză la Pearl Harbour era iminent. A fost avertizat de guvernele Britaniei, Australiei și Uniunii Sovietice. Și se află acum în documente publice.

Noi, Coreea, am fost printre primii să-i avertizăm pe americani, pentru că noi știm mai bine decât oricine de ce sunt în stare japonezii haini.

…măcelăriți de trupele japoneze…
Mai multă putere ție, președinte Roosevelt!
Întreaga țară te susține. Plină de speranță și patriotism.

De parcă folosirea propagandei să-și trimită populația pacifistă la război nu era destul de rău, ia în considerare cum America și-a răsplătit poporul pentru că i-a învins pe naziști.

Operațiunea PaperClip

Această operațiune înseamnă transferul, în siguranță, al agenților și savanților naziști la CIA. Naziști precum Josef Mengele, infamul Înger al Morții, care a efectuat experimente umane pe viu în lagărele de concentrare. Acestor profesioniști ai industriei morții le-au fost oferite noi identități, ca cetățeni ai SUA. Și au fost angajați în laboratoarele SUA, pentru a inventa o gamă amețitoare de programe de control mental pentru CIA. Și noi produse și idei pentru extinderea războiului biochimic al SUA.

…În final au descoperit LSD…

Nu doar companii ca General Electric, DuPont, Ford și Bell au ajutat la Operațiunea Paperclip, dar și americanul Prescott Bush, patriarhul președinților George Bush. Documente din arhivele naționale și librăria Congresului arată că a comis trădare neîncetat, între 1924 și 1951. Mai întâi, folosind forța de muncă a evreilor sclavi, în complicitate cu naziștii și apoi aducând acei naziști și bunurile lor în America. Deși era un trădător al țării sale, acest colaborator nazist a devenit senator. Și familia sa a câștigat putere măreață în America.

Dar ei nu sunt singura familie fascistă care prosperă de pe urma tiraniei împotriva umanității. Documente de tribunal arată: Compania de Petrol Rockefeller vindea mai mult petrol lui Hitler decât Aliaților. Și pentru asta un judecător federal a decis că John D. Rockefeller a trădat SUA.

Trădarea, cea mai odioasă crimă dintre toate. Înainte de Al Doilea Război Mondial acest om – camarad trădător – Prescott Bush și familia regală Britanică, sponsorizând inițiativa „eugenică”, au dat naștere programelor de igienă rasială ale lui Hitler.

În mod oribil, azi Familia Rockefeller, ONU și Organizația Mondială a Sănătății sunt încă în fruntea administrării programelor de control al populației prin proiecte de reducere a populația mondiale la nivele mai ușor de gestionat.

Ne putem imagina doar ce idei teribile ne pregătesc acești monștri.

Pentru a înțelege cum Rockefeller-ii au evitat pedeapsa pentru trădare, trebuie să ne întoarcem la Primul Război Mondial, când Germania câștiga războiul fără să se tragă un singur glonț pe teritoriul german.

David Ben-Gurion, capul unui grup puternic de sioniști și al familiei americane Rothschild, a promis britanicilor că va aduce americanii în război. În schimb, ei doreau Palestina. Britanicii au fost de acord cu acest furt de pământ. Și cu prețul vieților americane și bani care nu au fost returnați niciodată, au semnat Declarația Balfour.

Adresată Lordului Rothschild de către guvernul Britanic, promițând Palestina sioniștilor Rothschild, ca tărâm național pentru evrei. Asta e atât sinistru cât și ne-necesar, deoarece evreii trăiau pașnic, timp de mii de ani, printre arabi în Orientul Mijlociu. Și nu doreau să le fure pământul.

Colaborarea sioniștilor cu britanicii a funcționat. Germania a ajuns de la câștigarea războiului la capitulare și semnarea Tratatului de la Versailles la… unde altundeva: Palatul Rothschild!

Apoi Palestina a fost declarată un mandat Britanic. Și sioniștii au putut coloniza rapid Palestina după cel de-Al Doilea Război Mondial.

Pe 14 Mai 1948, după ce Rockefeller s-a bazat pe mici țări din ONU să voteze acceptarea Israelului în ONU, Israel și-a declarat independența de sub mandatul Britanic.

Azi, mandatul Britanic asupra tărâmului Israelului ia sfârșit. Noi declarăm un stat evreu pe tărâmul antic al Israelului. Va fi numit Statul Israel.

Și un an mai târziu a revendicat 70% din Palestina, deși deținea doar 6%. Prim-ministrul Israelului era sionistul David Ben-Gurion, cel care a angajat Reuters – deținută de organizația sionistă Rothschild – să pornească o campanie de propaganda uriașă. Care continuă și în ziua de azi.

Complicitate

Când Israel a fost stabilit, cu acordul ONU, și lumea credea basmul „Evreii se întorc în sfârșit în Israel”, David Ben-Gurion a pornit o campanie de curățare etnică.

Le-am luat țara. Trebuie să ne asigurăm că nu se vor întoarce. Trebuie să folosim Teroare, Asasinare, Intimidare, Confiscare de teren și Întreruperea tuturor serviciilor sociale pentru a curăța Galileea de populația arabă.” – David Ben-Gurion 1948

Timp de mai mult de 6 decenii, Israel a urmat cu tenacitate acest plan odios de colonizare, curățare etnică, crimă, terorism, furt de pământ și genocid cultural, cu succes extraordinar.

Mulțumită contribuabililor americani care oferă 3 miliarde de dolari în fiecare an în asistență directă – militară și economică. Se știe că acești bani sunt folosiți în prezent pentru construcția acestui zid apartheid. Costul estimat: 1 milion dolari per milă.

Apartheidul este o crimă împotriva umanității.

Israel a privat milioane de palestinieni de libertățile și proprietățile lor și a perpetuat un sistem de discriminare totală.” – Nelson Mandela

Israel a devenit Germanie Nazistă, distrugând tărâmul victimelor sale, confiscându-le proprietatea, punându-i în tabere de concentrare. Chiar ștampilând numere pe mâinile lor. O practică ce a determinat-o pe Yaffa Yarkoni, deținătoarea Premiului Israelului, să vorbească:

Teritoriile ocupate ar trebui înapoiate. PUNCT.

Ar trebui să învățăm din holocaust, să nu abuzăm și să nu umilim alți oameni.

Yaffa Yarkoni vorbește despre articolul 49 din Convenția de la Geneva care spune: „nici un stat nu-și poate pune proprii civili ca și coloniști pe teritoriul ocupat.

„Coloniști” și „colonie” sunt desigur fraze de propagandă care evocă sentimente justificate de a găsi o casă. Însă, după cum scrie în nuvela sa Robert Fisk, jurnalistul apreciat, „Marele Război pentru Civilizație”,

Cuvântul mult mai răscolitor și mai precis pentru furtul de pământ al Israelului în West Bank și Gaza din 1967 este «colonizare».

Imigranții sunt coloniști. Dar, de ce lumea nu condamnă Israelul și nu cere retragerea din teritoriul ocupat? De ce America e sigura țară care încă îi susține politica?

Câștigătorul premiului Nobel pentru Pace, Episcopul Desmond Tutu din Africa de Sud observă asta:

În SUA, guvernul israelian e pus pe piedestal. Dacă-l critici, ești etichetat imediat antisemit. Oamenilor le e frică în SUA să spună «Răul e rău!» pentru că influența evreilor e puternică, foarte puternică.

Cenzura

Cea mai importantă victorie propagandistă pentru Israel e ideea că el (statul) este victima și că palestinienii sunt teroriștii.

Realizează asta controlând mass-media. Conform istoricului israelian al holocaustului Yehudi Bauer, Holocaustul este exploatat încontinuu pentru a devia criticele la adresa Israelului și a politicii sale imorale.

Greu trece o lună fără o nouă producție TV, un nou film, o nouă dramă, noi cărți – proză sau poezie – ce dezbat acest subiect. Producția acestora crește, în loc să scadă.” – Prof. Yehudi Bauer

Adevărul e că relația Americii cu Israelul nu ar rezista controlului public, care ar expune rapid Israelul, nu ca victimă, ci ca cea mai puternică țară din Orientul Mijlociu. Este a 4-a putere nucleară a lumii și al 5-lea producător mondial de arme. Deține arme nucleare, chimice și biologice. Dar mulțumită Americii, nu a semnat niciodată un tratat de non-proliferare, nici nu a respectat vreo inspecție internațională. Este de asemenea o forță de ocupație într-un teritoriu furat, care nu e trasă la răspundere de nimeni.

…a privit cu proprii lui ochi…
Orice mișcă în zonă, chiar dacă e un copil de 3 ani, trebuie ucis.

Asta a fost spus de un ofițer al armatei israeliene care a fost achitat după ce a împușcat o școlăriță de 13 ani – Iman al-Hams de 17 ori. După ce a confirmat soldaților săi că a ucis-o, a terminat un încărcător întreg în capul ei.

Lumea nu află despre chestiile astea pentru că Israel nu permite asta.

Se auto-numește o democrație, dar folosește un fel de propagandă numită „cenzură”, prin care anumite fraze sau cuvinte nu sunt permise. Jurnaliștilor nu li se permite să folosească cuvântul „Palestina”, ci „infrastructură teroristă”. Aceste teritorii nu sunt ocupate, ci… „contestate”. Aceștia nu sunt oameni care caută libertate ci… „teroriști”. Acesta nu este un zid apartheid ci… „barieră de securitate”. Asta nu e asasinare și crimă, ci… „pacificare”. Asta nu e teroare comandată de stat ci… „autoapărare”. Asta face parte dintr-un plan orchestrat cu grijă pentru a-și dezumaniza victimele. O „unealtă” învățată de la ceea ce naziștii le-au făcut evreilor, homosexualilor, țiganilor și retardaților.

Politica Internațională

Această frază de propagandă e necesară când imperialistul decide să împartă sau să dea ceva ce nu le aparține. Ca Palestina sau Coreea. Datorită propagandei Occidentale jumate din lume încă crede că invazia Coreei în 1950 era necesară pentru a lupta împotriva comunismului. Habar n-aveau că Liderul nostru Etern încerca să unească Coreea după ce liderii lor ne despărțiseră pentru profit de război. Ei încă nu știu de ce noi simțim ură pentru această nedreptate. Și care a fost rezultatul acestui război inventat? O campanie de bombardament ce a distrus 75% din țara noastră și a omorât 4 milioane din cetățenii noștri.

De asemenea, bandiții americani au testat arme biologice lăsând insecte infectate și alți agenți peste noi și peste frații și surorile noastre chinezii. În ciuda acestor fapte malefice și lașe, Occidentul nu a putut înfrânge glorioasa noastră națiune în victoriosul Război de Eliberare a Țării Mamă.

În ciuda a 7 amenințări (record) cu arme nucleare din partea americanilor, cu enorma lor bogăție și supremație militară, noi rămânem neînfrânți, câștigând o victorie după alta. Și suntem acum cel mai longeviv adversar al lor. Ei se tem de noi. Dar noi nu ne temem de ei.

Americanii ne etichetează pe noi ca imprevizibili și periculoși. Dar America e singura națiune îndeajuns de nebună să folosească arme nucleare pe frații lor oameni.

Râurile din oraș au început să fiarbă. Oamenii s-au evaporat pe loc, lăsând umbre ale trupurilor lor arse pe străzi. În câteva secunde, 4 mile pătrate din Hiroshima au devenit un deșeu atomic.

Au trecut câteva minute… Apoi o ploaie neagră s-a abătut asupra orașului. Picături mari, lipicioase de cenușă radioactivă.

De asemenea, America a invadat 37 de țări în ultimii 50 ani.

… eram acolo ca și corespondent; această poză oribilă…

Noi nu am invadat niciuna. Chiar și frații și surorile noastre din sud se simt oprimați de cei 33.000 de ocupanți imperialiști de pe tărâmul lor. Și ei vor ca americanii să plece, încât să fim uniți ca o singură Coreea.

Oare sclavii-consumatori din Vest nu vor să știe de ce forțele lor ocupă țara noastră? Le pasă? Oare știu măcar? Răspunsul este că majoritatea nu știu. Și nu le pasă. Pentru că stăpânii lor controlează complet ce văd și gândesc ei.

Televiziunea

Mult mai seducătoare decât opiul. Infinit mai eficientă la modelarea comportamentului și așteptărilor decât alcoolul și religia, televiziunea este cea mai puternică armă de război psihologic din istorie. Sclavii-consumatori din Vest își planifică viețile și relațiile lor în jurul televizorului. Îl folosesc ca pe o dădacă pentru copiii lor. Și se trezesc cu acest drog. Îl consumă oricând e posibil în timpul zilei. Și merg la culcare cu acesta. Chiar îl iau în același timp cu mesele lor. Televiziunea, sau TV după cum i se spune în Occident, nu ucide, ci calmează, transformând telespectatorii în zombi supuși. Au o expresie sticloasă, absentă, pentru că sunt într-o stare asemănătoare transei.

Asta e ideal. Acum consumatorul stă nemișcat și gata de îndoctrinare. Nu este necesară forța. Participă de bunăvoie. Nu e o greșeală că fericirea în Vest a culminat în anii 1950.

… manipulându-i în interesul…

Înainte ca televiziunea să fie folosită pentru a impune mesajul de consumare al capitalismului. Mesajul că „nu ești fericit(ă)” decât dacă cumperi acest produs. Sau până arăți ca această persoană. Sau bei acest suc. Occidentul numește aceste imagini Reclame…

Publicitate

Publicitatea este în același timp Propagandă și distribuire de Propagandă. Publicitatea este despre produse și creează nevoi artificiale. Deoarece majoritatea produselor sunt total ne-necesare.

Publicitatea încurajează fără rușine nemulțumirea de sine și de avuțiile tale. De fapt, însuși scopul publicității este de a deschide vulnerabilități emoționale. Și să-i convingă pe oameni că fără acest produs sunt „defecți”.

Trebuie să-ți protejezi pielea.
Trebuie să-ți hidratezi pielea.
Trebuie să-ți..  hidratezi pielea.
Și trebuie să-ți repari pielea.

Corporațiile angajează psihologi, scriitori și regizori pentru a vinde ceea ce este, în esență, același produs. De exemplu, o anume pastă de dinți pretinde să aibă o senzație de prospețime. Asta pretinde că are capacități uimitoare de albire. Iar asta este pentru oameni care pretind să aibă dinți atât de sensibili încât e ca și cum ar fi fulgerați. Unul din trucurile publicității eficiente este de a găsi produsul cu proprietăți foarte dorite și larg apelate.

Dacă cumperi asta vei avea piele fină și vei deveni atrăgător pentru alții. Folosește acest produs și te poți preface că și tu ești fermier. Condu această mașină și vei fi liber și aventuros ca acești actori.

Reclamele nu sunt nimic altceva decât momeli plantate pentru anumite tipuri de consumatori.

… de până la 14 ori mai mult volum…

Aceleași metode sunt folosite pentru a slăvi corporațiile care fac aceste produse. Asta se numește propagandă corporatistă. De exemplu:

Companiei General Electric îi place să se laude cu „imaginația la lucru” care include împrumuturi financiare și fabricarea echipamentelor pentru construcția rachetelor și altor arme.

Adevărul este că, de fapt corporațiile există doar ca să facă bani. Și chiar sunt obligate legal să acorde prioritate profitului în locul altor interese, cum ar fi sănătatea consumatorilor și, pentru capitalist, nu există profit îndeajuns.

De asta promovează globalizarea. Noul slogan pentru Imperiu. Le permite să-și promoveze simbolurile, cunoscute ca și brand-uri, folosind forță de muncă cu sclavi din țări ale lumii a treia. Aceste branduri imperiale sunt un simbol de valoare și însemnătate asemeni unui steag.

Dar singura lor loialitate este pentru profit și nu pentru țară.

Scopul lor: Profit Maxim

Ținta lor: Ființe Umane

Transformă-i în consumatori fără minte care-ți râvnesc produsul și continuă să-l cumpere cu orice preț pentru țara lor, frați, cetățeni și mediu.

Și pentru ce? Privește fundalul acestei reclame. Conform imaginilor, acest produs este pentru bogați și poziție socială înaltă. În felul ăsta, nevoia bizară de a părea superior prietenilor, colegilor și vecinilor, este amplificată și exploatată fără milă.

Dar publicitatea nu e doar pentru adulți. Propagandiștii cheltuiesc 12 miliarde dolari pe an, având ca țintă specifică copiii, pentru a le forma obiceiurile de consumatori devreme.

Își pot întipări brandul, repetându-l iar și iar, până când copilul este îndoctrinat și manipulat dincolo de control. Până la 18 luni, copiii din Occident, pot vedea diferențele dintre branduri. Și până la vârsta de 2 ani, cer produse după numele brandului.

De la vârsta de 7 ani, în medie, copilul vede 20.000 reclame în fiecare an.

Unu, doi, trei, patru
Nu voi mai purta asta…

Mai există doar un grup mai râvnit Și țintit de publicitate decât celelalte: adolescentele și pre-adolescentele. Propagandiștii numesc asta: Piața Tween. Dar de fapt este pedofilie corporatistă. Scopul pedofiliei corporatiste este de a-i face pe tineri să se simtă inferiori și defecți, folosind imagini de neobținut.

Și aceste imagini sunt folosite împotriva consumatorilor pentru restul vieții lor pentru a-i face încontinuu să se simtă insuficienți, dacă nu cumpără produsele lor și nu rămân cu brandurile lor.

Industria modei e la fel.

Poartă asta, și poate te integrezi.
Arată așa, și vei fi atrăgătoare și populară.

Asemeni acestor oameni din reviste de scandal. Aceste persoane sunt numite celebrități.

Cultul celebrităților

Deși e normal ca cineva să devină popular pentru că e cel mai bun la ce face, azi, în Occident, ești o celebritate doar dacă apari la televizor.

Orice program, chiar și din greșeală.

… te-ai culcat cu vărul meu…

Câștigi credibilitate și laudă pentru nimic. Și cu cât mai mult apari, cu atât mai mare celebritate devii.

Dacă devii o celebritate destul de mare atunci devii un Brand ce poate fi vândut și comercializat ca orice alt produs.

Faceți cunoștință cu domnișoara Kim Kardashian. Ea e faimoasă pentru că are niște magazine de haine și pentru că merge la cumpărături. Poartă diamante și blană pentru că sunt simboluri ale bogăției în Occident. Și pentru că se crede superioară celorlalți, ignoră adevăratul cost al acestor luxuri.

Această vedetă se numește Madona. Recent a pornit o modă de a „cumpăra” copii din țări din lumea a treia, fapt ce i-a adus foarte multă publicitate. Ar fi putut adopta unul din milioanele de copii săraci de culoare din America, care nu au casă. Dar asta nu i-ar fi adus atât de multă atenție, pe care o râvnește cu atâta disperare.

Faceți cunoștință cu dl. Tiger Woods. Un atlet care a făcut milioane de dolari din imaginea sa ca familist sincer de încredere, deși sportivul lacom avea relații sexuale cu peste o duzină de chelnerițe, starlete porno și modele de clasa C în același timp.

Acesta este actorul de clasa B dl. Arnold Schwarzenegger, prezent aici cu soția sa când a fost reales ca guvernator al Californiei. Spre deosebire de celălalt actor de clasa B care a fost guvernator în California, acest actor nu va fi președinte. Pentru că a făcut un copil cu menajera familiei, în propria casă.

Acești doi actori sunt celebrități foarte mari. Numele lor sunt Brad și Angelina. Și brandul lor este BRANGELINA. Și ei „cumpără” copii din țări de lumea a treia. Asemeni altor celebrități, ei se plâng întruna de atenția media pe care o primesc. Chiar dacă au echipe întregi de propagandiști care anunță presa de fiecare dată când merg la cumpărat copii sau cumpără o cafea, purtând cele mai în vogă haine.

Adevărul este că celebrități ca acestea sunt simpli colaboratori.

De exemplu:

Deși, în Occident, țigările conțin mai mult de 2000 chimicale mortale proiectate să cauzeze dependență și să ucidă oameni, celebritățile apar adesea în reviste, filme și ședințe de modă „fumând țigări”. Industria tabacului plătește aceste maimuțe dresate – colaboratori ai morții – cu sume imense pentru a fuma și glorifica produsele lor. Știind că tinerii vor să fie vedete de-asemenea.

Nicole, nu face asta, ai promis…

Uneori celebritatea solicită prea mult creierul uman, cauzând confuzie și suferință. Acest amărât este dl. Michael Jackson, un cântăreț foarte faimos, care a murit recent de la o supradoză. Să vedem ce i-a făcut America acestui om. Strămoșii lui au fost „smulși” din Africa și aduși în America, în calitate de sclavi. Și-a petrecut copilăria lucrând și cântând pentru un tată violent, care a colaborat cu casele de discuri pentru a profita de talentele lui. Atât de multă durere, cauzată de capitalism, duce la o criză de identitate.

Aceste imagini răscolitoare „nu” sunt efecte speciale, ci rezultatul unei practici cunoscute ca „operație estetică”.

În sondaje, 9 din 10 femei din Occident nu sunt mulțumite de cum arată. Ceea ce le determină să cheltuiască enorm pentru cosmetice, haine și operații estetice, în ciuda faptului că nu vor deveni vedete niciodată sau că nu vor arăta ca modelele din reclame.

Ăsta este „Consumerismul”

Unele din marile vedete nu au nici un talent. Această femeie foarte faimoasă se numește Katie Price. Brandul ei este Jordan și în ciuda cercetărilor mele, e clar că nu face nimic.

… Îmi place…

Aceasta e d-ra Paris Hilton. Acest parazit narcisist provine dintr-o familie bogată, ce deține hoteluri. Își glorifică stilul de viață opulent fără rușine. Și se spune că cere 150.000 dolari pentru a apărea la petreceri.

Are chiar și o emisiune TV numită „Cel mai bun nou prieten pentru totdeauna”, unde oamenii se întrec pentru a fi noul ei cel/cea mai bun prieten(ă). Dovadă că orice în Occident poate fi reprodus și transformat în marfă, pentru profit.

Asta e parte dintr-o modă în Vest, numită Reality TV (emisiune reală). Un fel de emisiune ciudată despre narcisiști fără talent cărora le place să vorbească despre ei înșiși și să meargă la cumpărături. În domeniul Reality TV American este o competiție aprigă pentru cel mai grotesc exemplu al acestei exploatări.

Sunt emisiuni ca „Lebăda”, unde femei, care sunt considerate urâte, intră într-o competiție pentru operații estetice pentru a vedea cine poate fi transformată în cea mai frumoasă.

E foarte masculină.
…față, corp, practic tot.
Așa că, trebuie să-i schimbăm trupul.
Multă liposucție.
Mărirea sânilor.
Chiar trebuie să-i feminizăm fața.
… ridicându-i fruntea, rinoplastie, eliminând grăsimea din obraji și bărbie…
Chiar merită să fie în acest program. Fără îndoială.

Această emisiune se numește: Super Dulcele Meu 16 (aniversarea vârstei) unde se cheltuiesc zeci de mii de dolari pe copii doar pentru că au împlinit 16 ani. Sunt tratați ca celebrități, deși nu au realizat nimic. Și nu sunt în contact cu realitatea.

… dacă sunteți gata…

Dar acestea pălesc în comparație cu o emisiune numită „Burlacul”, unde un tânăr chipeș și bogat se angajează să-și aleagă o soție dintr-un cârd de 16 posibile soții. Sinceritatea lui, când vorbește cu fiecare femeie, te sperie. Ca și pretențiile lor de a-l iubi.

După ce gustă din toate, decide cu cine să se însoare. Transformând una din cele mai intime decizii într-o marfă. O experiență manipulată, împachetată și vândută în întreaga lume.

…sunteți gata?

Distracția

Tehnicile de distracție ca televiziunea sau revistele cu celebrități sunt cele mai bune instrumente ale unui propagandist pentru a-i împiedica pe oameni să gândească și să discute probleme importante. Acum, au încă una: industria jocurilor video generează acum mai mulți bani decât cea a filmului. Și a consolidat Occidentul ca o cultură a morții, violenței și distrugerii.

Ăsta este „Marele Furt Auto 4”.  Aici poți omorî orice mișcă. Și să faci sex cu prostituate. Acest joc atrage atât de mult oamenii încât a vândut unități în valoare de jumătate de miliard de dolari în prima săptămână.

Deoarece jocurile și animațiile desensibilizează violența și moartea, multe din miliardele din bugetul militar sunt folosite la recrutarea tinerilor săraci și needucați pentru a lupta „cele 500 de războaie” folosind aceleași tehnici.

Ca niciodată.”
Majoritatea servesc un weekend pe lună, și două săptămâni pe an.
Haide, trage!
Recepționat.
Haide, continuă!
Liber!
Haide!

Acest joc e bazat pe ceva numit WWE, Divertisment În Lumea Wrestling-ului (World Wrestrling Entertainment). Violență extremă, ovaționată de americani, pentru sânge.

Ei știu numele fiecăruia din acești actori, dar nu știu unde Anglia este pe hartă. În ciuda eforturilor englezilor de a fi cei mai buni prieteni ai lor. 85% din adulții tineri americani nu pot găsi Israel, Irak sau Afganistan pe harta globului. 30% nu pot găsi Oceanul Pacific. 75% din ei nu știu numărul populației din Statele Unite. Și 11% din ei nici măcar nu-și pot găsi țara pe hartă.

Bineînțeles, asta e ideal.

Ține masele de oameni în ignoranță și liniștiți pe canapea. Distrage-i cu violență, moarte și iluzii de celebritate, redu rezistența și gândirea, fă-i să aleagă insipidul în loc de strălucire, superficialitatea în loc de profunzime și orbește-i cu gunoi.

Asta acceptă acum oamenii ca fiind normal. Această realitate fabricată a devenit mai reală decât asta: 38 milioane de americani fără adăpost. Dar presa nu vrea ca oamenii să știe de acești americani decât dacă pot fi folosiți ca divertisment.

Vrei să fii în vârf?

D-ra Tyra Banks

 

Un fost model de haine, care acum are un talk-show; în care se preface că-i pasă de problemele oamenilor și societate, în general, deși nu are nici o calificare pentru asta. Aici, se deghizează, prefăcându-se a fi fără adăpost, pentru a vedea cum e viața pe străzi.

Dar e imposibil, pentru că are multe case și o avere uriașă.

Publicul nu pune la îndoială această șaradă, ci îi hrănește de bună voie, nevoia ei de a vorbi despre ea.

Aici vedem emisiunea „Următorul Model al Americii”, unde totul e acoperit cu marca ei – Tyra. Toți trebuie să țipe și să pară încântați doar la menționarea numelui ei. În acest episod, a pus concurentele să pozeze ca și cadavre însângerate și mutilate, în timp ce, în cealaltă parte a lumii, frații ei americani împușcau, înjunghiau și aruncau în aer aproximativ 1,8 milioane civili irakieni.

Asemeni majorității americanilor, ea nu știe și nici nu-i pasă de aceste numere. Ei îi pasă doar de o viața cu stil în loc de substanță.

Terorism

Acum sunt mai multe ecrane și reviste pline cu propagandă decât oricând. Acestea sunt controlate de doar 5 companii media gigant. Asta creează mai multe posibilități pentru a distrage oamenii de la ce contează cu adevărat. Mai multe posibilități de a le spăla creierul. Mai multe posibilități de a le vinde mâncare și medicamente otrăvitoare ne-necesare. Mai multe posibilități de a-i alimenta cu o realitate distorsionată, fără sens.

Nu, asta nu este un film de Hollywood.

Avioanele ce se izbesc în turnuri sunt reale și aceste clădiri dărâmate, inclusiv una care nu a fost lovită de nimic. Populația americană a fost terorizată, hipnotizată și traumatizată prin difuzări repetate ale devastărilor, presa repetând încontinuu că a fost un atac terorist.

Însă, după 11 ani de la acea zi, se pare că totul a fost înscenat, asemeni unui film. Logica, fizica și istoria indică acest incident a fi o altă operațiune de înscenare, precum bombardarea Reichstag-ului german, Pearl Harbor și incidentul din Golful Tonkin.

Sondaje din SUA confirmă asta. 87% din americani cred acum că 9/11 a fost pretext inventat pentru un Război Împotriva Terorii INTERMINABIL.

Și posibilitatea de a le lua drepturile și libertățile democratice.

Unul câte unul, teroriștii învață înțelesul justiției americane.

Dar adevărata amenințare pentru americani nu e terorismul.

Între 2001 și 2009 numărul morților cauzate de terorism în America, a ajuns la 3000. În aceeași perioadă au fost 192.000 omucideri, 204.000 morți din cauza conducerii în stare de ebrietate, 360.000 sinucideri, 456.000 fumat second-hand, 873.780 din cauza diabetului, 4.622.268 cancer, 5.304.000 din cauza fumatului, 6.238.284 boli la inimă

Azi, națiunea noastră a văzut răul.
Nu ne vom odihni până când acest rău nu e izgonit din lumea noastră!

Dar liderii lor se concentrează doar pe pericolul fantomă al terorismului.

Permițând companiilor farmaceutice și alimentare să facă mai multe alimente otrăvitoare ce le ucid oamenii, ca un genocid intern, secret. Ei chiar protejează aceste companii criminale. Țigările, de exemplu, sunt singurul consumabil care nu e obligat să-și listeze ingredientele pe cutie. Dacă e să fim „corecți” ar fi greu să încapă numele a 2000 otrăvuri pe o cutie așa mică.

Aici ni se amintește că războaiele nu sunt luptate pentru steaguri și cetățeni, ci pentru corporații.

Războiul Împotriva Terorii fabricat de propagandiștii americani pentru a-și speria și controla oamenii e imposibil de câștigat, dar infinit profitabil.

Voi fi de mult mort când cineva deștept își va da seama ce s-a întâmplat în acest birou oval.” – George W. Bush

Revoluția începe acum

Noi suntem singura țară rămasă pe Pământ ce nu a fost invadată de propaganda imperialistă. Noi nu am cedat tiraniei lor. Și nu o vom face niciodată! Pentru că noi știm de ce se tem cei 1%

Ei se tem de Democrație ADEVARATÄ‚

Se tem că oamenii vor începe să vadă propaganda lor. Și vor începe să o respingă. Se tem că oamenii vor cere mai multă putere decât licitațiile frauduloase prezentate ca alegeri. Se tem că oamenii vor porni rezistență organizată și nu se vor mai supune legilor proiectate să le ia puterea.

Se tem că oamenii vor începe să întrebe de ce trebuie să lupte în războaie pentru corporații. Se tem că oamenii vor începe să realizeze că cei care au comis atrocități împotriva umanității „au nume” și nu se pot ascunde în spatele steagurilor și corporațiilor pentru totdeauna.

Se tem că oamenii se vor aduna în masă și-i vor aresta. Sau mai rău.

Mai mult decât orice, se tem că lumea va decide că vrea un nou Început.

O revoluție, care nu are loc pentru jefuitori și exploatatori.

Noi suntem centrul acestei revoluții mondiale. Noi vom lupta până la moarte. Pentru a apăra națiunea noastră pașnică și iubitul nostru lider de cruzimea, exploatarea, lăcomia, înrobirea și violența împotriva oamenilor neajutorați de pretutindeni.

Ne vom apăra precum apărăm drepturile a miliarde de oameni care nu „beneficiază” de 500 ani de civilizație Occidentală și de imperiul canceros al corporațiilor.

Trebuie să rămânem vigilenți tot timpul. Și să fim în alertă pentru atacul lor perfid asupra minții. Pentru că au venit odată și vor veni iar.

întreaga serie de articole
Evaluare cititori
[Total: 0 Media: 0]

Lasă un răspuns

Denumire
Email
Pagină web

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.